Abdomene pe plan înclinat, folosind banca înclinată cu rulouri și suport pentru picioare

0
93

Pentru culturiștii care vor să-și dezvolte abdomenul mijlociu și inferior pot face abdomene pe plan înclinat. Acest exercițiu este foarte util pentru a crește rezistența zonei abdominale, pentru a obține efectul de abdomen plat cu 6 pătrățele atît de dorit de bărbați. Se folosește o bancă înclinată care să aibă și suportul de ancorare a picioarelor, cu rulouri opritoare. Este foarte simplu acest exercițiu și eficient pentru dezvolarea musculaturii abdominale (în zona de mijloc și cea inferioară).

Abdomene pe plan înclinat, folosind banca înclinată cu rulouri și suport pentru picioare, Foto: academy.com
Abdomene pe plan înclinat, folosind banca înclinată cu rulouri și suport pentru picioare, Foto: academy.com

Mod de realizare a exercițiului: Te așezi pe planul înclinat, cu spatele pe banca înclinată, iar picioarele trebuie să fie fixate sub rulourile dispozitivului. Ții trunchiul perpendicular pe bancă, poziția aceasta este importantă în realizarea exercițiului și se menține contractând mușchii abdominali. Picioarele ar fi bine să fie doar puțin îndoite, să se evite unghiul de 90 de grade. Trebuie să ții brațele ridicate, mâinile la nivelul capului, cu palmele cam în zona urechilor. Cobori trunchiul aproximativ 30 cm contractând abdomenul și fără să atingi cu spatele banca. Trebuie să menții această poziție timp de o secundă pentru a solicita musculatura abdominală. Urmează mișcarea de ridicare și astfel ajungi în poziția de început a exercițiului. O greșeală pe care o fac culturiștii este să coboare cu spatele prea mult spre planul înclinat și astfel ajung să-și forțeze zona lombară (partea inferioară a spatelui). Mișcările de ridicare nu se fac brusc deoarece printr-un impuls ascendent exagerat se pot produce leziuni, dureri musculare. Dacă faci mișcări exagerate se pot suferi afecțiuni și la nivelul spatelui. Acest exercițiu este eficient în consolidarea musculaturii abdominale dar pentru a-l face este bine să slăbești înainte (dacă ai prea multe kg în plus). De asemenea, exercițiul nu se începe înainte de a face mișcări de încălzire ale musculaturii, tendoanelor și articulațiilor. Întotdeauna este recomandată încălzirea musculaturii înainte de orice program de formare musculară. Tehnica trebuie învățată și aplicată corect la acest exercițiu, mișcările ce contractă musculatura abdominală este esențial să se realizeze corect. Dacă apar dureri sau leziuni la spate înseamnă că ceva nu s-a executat corect, cu siguranță ceva s-a făcut greșit. Cu ajutorul acestui exercițiu se poate lucra eficient musculatura abdominală, este unul din cele mai bune exerciții de abdomene pentru culturiști.

728×90 sub articol
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ