Dieta cu roșii pentru 3 zile crește energia și vitalitatea organismului

0
17

Această dietă este foarte ușor de realizat și are multe beneficii pentru organism. Important este să se folosească roșii proaspete și bine coapte care au numeroși nutrienți, eventual culese direct din grădină sau cumpărate de la cultivatorii de astfel de legume și care nu au fost tratate cu substanțe chimice ori cu insecticide, ci doar cu soluții din urzică pentru ca ele să fie 100% naturale.

Roșii ecologice, Foto: oxfordaustralia.files.wordpress.com
Roșii ecologice, Foto: oxfordaustralia.files.wordpress.com

Sucul de roșii este gustos, răcoritor, ușor digerabil, bogat în elemente nutritive foarte sănătoase pentru organism. Roșiile conțin magneziu, seleniu, fier, iod, zinc, mangan, fosfor și vitamine A, B1, B2, B5, B6, PP, C, E și K. Proprietățile tomatelor sunt numeroase și de aceea trebuie să facă parte din alimentație. Dintre acestea amintim pe cele remineralizante, diuretice, alcalinizante, aperitive, antiinfecțioase, dezintoxicante.

Dieta cu roșii pentru 3 zile ajută la detoxifiarea organismului:

Timp de 3 zile se consumă numai tomate crude sau suc de tomate. Acestea se pot servi sub formă de salate asezonate cu puțină sare și ulei de măsline dar și plante aromatice. Frunzele proaspete de mentă și busuioc sunt recomandate pentru salate deoarece aroma lor este plăcută și răcoritoare. Frunzele de busuioc ajută la calmarea stărilor de nervi, eliminarea stresului și a tensiunii acumulate, la ameliorarea durerilor și afecțiunilor digestive, au proprietăți expectorante, decongenstionante, tonice, calmante, de creștere a memoriei și consolidare a sistemului imunitar al organismului.

Salată de roșii, Foto: divasayswhat.com
Salată de roșii, Foto: divasayswhat.com

Puțin rozmarin în salata de roșii ajută la detoxifiarea organismului, îmbunătățirea stării de bună dispoziție, a memoriei și capacității de concentrare, stimularea poftei de mâncare, îndepărtarea stresului, a oboselii și a stărilor de letargie. Rozmarinul are numeroase proprietăți benefice pentru sănătate, stimulează circulația sângelui, reduce stările de nervi, calmează durerile și simptomele afecțiunilor respiratorii, ale artritei și gutei, previne bolile degenerative și încetinește procesul de îmbătrânire a organismului.

Frunzele de coriandru sunt de asemenea recomandate deoarece au vitamine antioxidante A și C, dar și fier, calciu și niacin, toate ajută la creșterea imunității organismului și la prevenirea procesului de îmbătrânire a acestuia. Frunzele de coriandru sunt foarte bune în salate, au proprietăți digestive, vindecătoare pentru afecțiunile tractului gastro-intestinal și procesele inflamatorii.

Suc de roșii, Foto: srisara.net
Suc de roșii, Foto: srisara.net

Sucul de roșii se bea proaspăt și pentru a avea un gust mai bogat se poate combina cu rozmarin, busuioc proaspăt, tarhon, mentă, cimbrișor și foarte puțină sare.

Roșiile ajută la scăderea în greutate, în lupta contra obezității, reglarea metabolismului, reducerea tensiunii arteriale, a nivelului de colesterol din sânge, detoxifierea organismului, creșterea energiei și vitalității corpului, a nivelului de serotonină și în tratamentul depresiei. Nu conțin oxalați, au foarte puțină fructoză, combat intoxicațiile și astenia, calmează enteritele, promovează tranzitul intestinal, ajută la regenerarea organismului. Dieta cu roșii este foarte sănătoasă, ajută la curățarea și vindecarea corpului, la remineralizarea și vitaminizarea acestuia, oferă numeroase substanțe nutritive esențiale pentru buna funcționare a organismului.

Roșiile conți antioxidanți naturali din care se remarcă licopenul care ajută în prevenirea și combaterea cancerului. Colina și carotenul din roșii sunt substanțe sănătoase pentru organism deoarece ajută la purificarea sângelui. Potasiul din roșii este util pentru prevenirea bolilor cardiovasculare, iar fierul vindecă anemia și crește nivelul de globule roșii din sânge.

728×90 sub articol
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ