Exerciții care înlătură aripioarele de grăsime de pe șolduri

0
46

Modelarea șoldurilor presupune o lungă perioadă de timp de exerciții fizice, masaj și o alimentație potrivită. Visul oricărei femei este să scape de celulită și să aibă musculatura corpului tonifiată. Viața sedentară face ca mușchii să fie slab dezvoltați iar dacă la aceasta se adaugă și o nutriție nesănătoasă nu este de mirare că silueta este departe de a fi perfectă. Multe femei se plâng de aripioarele de pe picioare, acestea apar nu doar din cauza obezității ci și a lipsei de mișcare, deoarece sunt prezente și la persoanele care sunt slabe. Eliminarea alimentelor bogate în grăsimi este importantă și efectuarea unor exerciții fizice ajută în modelarea și corectarea formei șoldurilor.

Exerciții care te scapă de aripioarele de grăsime de pe șolduri, Foto: sportmashina.com
Exerciții care te scapă de aripioarele de grăsime de pe șolduri, Foto: sportmashina.com

Mersul pe jos ajută în eliminarea grăsimii de pe șolduri, iar săriturile în alergare cu coarda prin alternarea pașilor este un mijloc simplu de a tonifia musculatura corpului și de a corecta postura acestuia. Sunt suficiente 15 minute pe zi de sport pentru imbunătățirea circulației sângelui și a stării de spirit. Mersul pe jos alert ajută la menținerea sănătății corpului și se poate face în orice moment al zilei. Este recomandat persoanelor de orice vârstă, ajută în combaterea obezității, în arderea grăsimilor, în prevenirea bolilor cardiovasculare, a nevrozelor, bolilor sistemului nervos, a osteoporozei și aterosclerozei, în tonifierea mușchilor picioarelor și eliminarea celulitei și a aripioarelor.

Mersul corect, Foto: triathlon-tipps.de
Mersul alert pe jos îmbunătățește frumusețea picioarelor și circulația sângelui, Foto: triathlon-tipps.de

Pentru a avea forme frumoase, musculatura tonifiată, picioarele bine lucrate este important să faci sport dar și să respecți un regim nutrițional care să ajute la scăderea în greutate. Trebuie evitate prăjelile, zahărul, produsele de patiserie, dulciurile, alimentele care au grăsimi, produsele fast-food. Trecerea la alt tip de alimente se va face treptat pentru a nu produce anumite tulburări digestive. Organismul trebuie obișnuit treptat cu noul regim alimentar.

Alimentația sănătoasă, Foto: afamily.vn
Alimentația sănătoasă, Foto: afamily.vn

Alimentația trebuie să fie bogată în minerale și vitamine, substanțe necesare sănătății. De asemenea hidratarea corpului este importantă mai ales dacă se începe un program de antrenament pentru arderea caloriilor. Zilnic este necesar să se bea 2-3 litri de apă plată, treptat, cu înghițituri mici.

Celulita, Foto: vixenslahappyhours.com
Celulita, Foto: vixenslahappyhours.com

Masajul ajută în relaxarea mușchilor și în creșterea tonusului muscular al coapselor. Prin masaj se poate elimina stratul de grăsime de pe șolduri și se poate scăpa de celulită.

Exerciții care înlătură aripioarele de grăsime de pe șolduri:

728×90 sub articol
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ