Exerciții T-Tapp pentru menținerea poziției corpului și pierderea în greutate

0
148

Indiferent de ce antrenament sportiv realizezi este important să îți menții poziția corectă a corpului pe parcursul fiecărui exercițiu. Antrenamentele nu se fac oricum, trebuie respectate niște reguli simple de respirație și de menținere a poziției corpului în timpul mișcării. Dacă se fac la întâmplare se pot suferi dezechilibre musculare și poate fi afectată funcția metabolică.

Poziția corectă a corpului, Foto: kitchenstewardship.com
Poziția corectă a corpului, Foto: kitchenstewardship.com

Poziția anatomică și fiziologică corectă este cu brațele în lateral și cu palmele orientate în jos. Dacă palmele sunt orientate inapoi, articulația umărului se rotește înainte și astfel se pot produce dezechilibre musculare la partea superioară a coloanei vertebrale, se acumulează grăsimi la ceafă și se diminuează sănătatea oaselor. Cu un minim de efort se poate menține poziția anatomică corectă a corpului și se poate crește energia și vitalitatea organismului prin mișcare.

Postura T-Tapp te ajută să ai o o poziție corectă a corpului și să previi dezechilibrele musculare, să faci gimnastică pentru a pierde kg în plus. Stai în picioare, ții picioarele depărate la nivelul distanței dintre șolduri, iar degetele de la picioare orientate direct înainte. Îndoi puțin genunchii încordând mușchii coapselor și revii la poziția inițială relaxând coapsele. Încordează mușchii fesieri, mușchii abdominali și partea inferioară a spatelui. Ridică coatele, pune palmele în șold, adu umerii în spate, ridică cutia toracică și retrage stomacul, astfel încât să lași mai mult spațiu în zona abdominală.

Exerciții T-Tapp pentru menținerea corpului în formă, Foto: intl-media.com
Exerciții T-Tapp pentru menținerea corpului în formă, Foto: intl-media.com

Pentru a pierde kg în plus din jurul taliei și a îmbunătăți oxigenerea sângelui poți realiza următorul exercițiu de întindere și contracție: întoarce palmele spre exterior și îndreaptă-le înainte, ține degetele întinse și depărtate, umerii îndreptați spre spate, mușchii spatelui încordați, timp în care inspiri și expiri adânc. Repetă acest exercițiu dar trage umerii în jos și încordează mușchii întercostali.

Exerciții T-Tapp pentru menținerea poziției corecte a corpului, Foto: intl-media.com
Exerciții T-Tapp pentru menținerea poziției corecte a corpului, Foto: intl-media.com

Alimentația echilibrată și sănătoasă poate îmbunătăți rezultatele unui program de exerciții fizice T-Tapp. Organismul are nevoie de produse bogate în minerale, vitamine, nutrienți care să nu ducă la creșterea în greutate. Astfel de alimente sunt fructele, legumele și cerealele integrale. Trebuie evitate produsele bogate în carbohidrați artificiali, dulciurile, grăsimile, pastele, fursecurile, biscuiții, pâinea, bomboanele, chips-urile, prăjiturile.

Exercițiile T-Tapp sunt simple și ajută la corectarea posturii corporale și arderea grăsimilor din zonele cu probleme (talie, șolduri, etc). Exercițiile sunt de complexitate redusă și pot tonifia musculatura spatelui, feselor, abdomenului, picioarelor prin întinderea și contracția grupelor musculare.

Astfel de exerciții se pot efectua acasă, nu este nevoie să mergi la o sală de sport pentru a folosi echipamente sofisticate. Exercițiile sunt ușoare, contribuie la reducerea greutății corporale, la creșterea energiei și îmbunătățirea sănătății organismului.

Video – Exerciții T-Tapp:

728×90 sub articol
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ