Exercițiu de ridicarea greutăților în lateral, din picioare, pentru consolidarea umerilor

0
22

Un astfel de exercițiu de antrenament pentru umeri este foarte util pentru dezvoltarea mușchiului deltoid (mai ales a deltoidului mijlociu). Prin mișcările de ridicare a greutăților în lateral sunt lucrate fibrele mușchiului deltoid. Tehnica trebuie realizată corect și acest lucru se poate face cu ajutorul unui instructor de fitness sau culturism. Dacă mișcarea de ridicare se face peste orizontală se poate lucra și partea superioară a mușchiului trapez care astfel se contractă. Nu este indicat culturiștilor să folosească greutăți mari, mai bine este să se aleagă greutăți moderate, să se facă seturi de 10-25 repetări. Începătorii pot face acest exercițiu la început sub supraveghearea unui instructor pentru a aplica cât mai corect tehnica.

Ridicarea greutăților în lateral, din poziția în picioare, Foto: mythoughtlane.com
Ridicarea greutăților în lateral, din poziția în picioare, Foto: mythoughtlane.com

Ridicarea greutăților în lateral, din poziția în picioare – Tehnica de realizare a exercițiului:

Pentru a face exercițiul trebuie să stai în picioare, cu tălpile puțin depărtate astfel încât distanța dintre ele să fie corespunzătoare lățimii umerilor. Pentru mâini ai nevoie de câte o greutate sau ganteră, una pentru mâna stângă și una pentru mâna dreaptă. Ții greutățile în mâini, palmele orientate una spre cealaltă sau fiecare spre corp, brațele întinse pe lângă corp. Ridici greutățile în sus și ții în același timp palmele în jos deoarece doar așa îți vei lucra umerii, în caz contrar pot fi antrenați mai mult bicepșii. Ridici brațele cu greutățile în mâini spre lateral, atât de sus încât să ajungi cu greutățile la nivelul bărbiei. Brațele trebuie să fie întinse dar coatele puțin îndoite în timpul ridicării greutăților. Menții această poziție timp de o secundă, apoi cobori brațele încet și ajungi la poziția inițială. Pe parcursul exercițiului trebuie să nu ridici picioarele și să ții spatele drept, menții bărbia sus și privirea înainte. Prin astfel de mișcări de ridicare-coborâre se dezvoltă mușchii umerilor. Tehnica trebuie realizată corect fără greșeli. Nu este bine să arunci brusc greutățile în sus și nici să te apleci pe spate sau în față, ideea este să menții spatele drept.

728×90 sub articol
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ