Fă abdomene simple la sol pentru un abdomen sexy, bine lucrat!

0
122

În general, femeile vor să slăbească și să aibă un abdomen sexy într-un timp foarte scurt. Un exercițiu care oferă astfel de avantaje este acesta: abdomene simple la sol. Exercițiul este și pentru femei și pentru bărbați, este ușor de realizat și foarte eficient. Ideea la acest exercițiu este să sprijini partea inferioară a spatelui pe sol și să ridici doar foarte puțin partea superioară a trunchiului. Un astfel de exercițiu este perfect pentru orice femeie care dorește să aibă o siluetă frumoasă. De asemenea, exercițiul este bun și pentru cei care au probleme de spate, mușchii bine formați împiedică durerile de spate. Specialiștii în domeniul medical consideră dezvoltarea mușchilor abdominali ca fiind foarte importantă pentru sănătate deoarece acești mușchi bine antrenați sunt o bază solidă pentru organism, protejează organele interne, funcția lor fiind și de stabilizare și de protecție. Începătorii pot face 20-25 de repetări pe serie, acest număr de repetări ar fi suficient pentru ei deoarece condiția lor fizică nu este destul de bună. Cei care sunt la un nivel avansat pot face acest exercițiu mai intens, cu mai multe serii și repetări la un program de antrenament.

Abdomene simple la sol, Foto: factscommunity.com
Abdomene simple la sol, Foto: factscommunity.com

Abdomene simple la sol – Mod de realizare a exercițiului:

Poți folosi o saltea de gimnastică care este destul de moale, pentru ca să nu stai cu spatele direct pe podea. Te întinzi pe saltea, ții palmele sub cap, iar genunchii îi îndoi și te sprijini cu tălpile pe sol. Tălpile trebuie să fie destul de apropiate între ele și depărtate de șolduri la aproximativ o lungime de talpă. Mâinile se țin înapoia capului dar nu se pun una peste alta, palmele se țin de o parte și de alta a capului, la ceafă. Împingi spatele în podea (partea inferioară a acestuia), ridici umerii și ții coapsele și genunchii pe loc. Mișcarea de împingere a spatelui în podea trebuie să fie destul de intensă, cu partea lombară a sa. Umerii se ridică de la podea puțin, aproximativ 10 cm. Trebuie să menții poziția ridicată timp de o secundă contractând mușchii abdominali. Mișcările nu se fac brusc și rapid, se fac lent și controlat. Gâtul se ține întodeauna drept pe parcursul exercițiului, iar coloana vertebrală trebuie să fie într-o poziție naturală. Coatele trebuie să fie aliniate pe ambele părți ale corpului, iar bărbia să nu ajungă în piept. Pare un exercițiu destul de ușor dar să fii convins că solicită foarte mult mușchii abdomenului. Vei observa că după doar câteva abdomene simți deja o senzație de arsură la nivelul acestor mușchi.

728×90 sub articol
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ