Modul senzațional de a slăbi sănătos în doar 7 zile

0
301

Nutriția nu se referă doar la alimentare fizică, ea poate fi și o problemă a gândurilor și sentimentelor. Oamenii care doresc să evite obezitatea sau indigestia trebuie să învețe să refuze alimentele nesănătoase și să fie atenți să nu mănânce în exces, să nu ajungă să fie prea plini sau prea îmbuibați. O dietă de slăbire trebuie să fie echilibrată și să înceapă treptat deoarece este nevoie de puțin timp ca organismul să se dezvețe de obiceiurile alimentare vechi. Fructele sunt alegerea cea mai bună, mai ales pentru micul dejun. Desigur dacă vreți să slăbiți nu este bine să alegeți curmale și nici fructe uscate deoarece au zahăr concentrat și nu sunt recomandate de nutriționiști. Pepenele roșu este foarte bun pentru persoanele care au câteva kg în plus. Fructele alcaline prin fierbere pierd această proprietate și devin acide. De asemenea pierd apa și mare parte din proprietăți de aceea se consumă crude și nu sub formă de compoturi, dulcețuri sau prăjituri. De asemenea și roșiile devin acide dacă sunt gătite, acestea se servesc crude, în salate. Sunt recomandate nucile crude, cerealele, semințele, brânzeturile cu un conținut redus de grăsimi, iaurtul, fasolea, soia, ouăle. Pâinea se consumă în cantitate redusă, trebuie folosită neagră sau graham.

Dietă, Foto: topsante.com
Dietă, Foto: topsante.com

Nu se servește cina după ora 20, în mod normal ultima masă trebuie să fie la ora 19. Vinul, deoarece este fermentat, are efect de a îngreuna digestia, de a afecta activitatea rinichilor și a ficatului, de aceea nu este recomandat. Băuturile răcoritoare sunt contraindicate de asemenea, ele au chimicale, acid malic, fosforic, carbonic, zahăr alb rafinat și chiar cofeină, produc fermentarea bolului aimentar din stomac în loc să ajute digestia. Cafeaua nu se bea în exces. O singură ceașcă de cafea pe zi este suficient. Această băutură este ca un drog și creează dependență. În plus, dacă este servită după masă are efect de încetinire a peristaltismului intestinal, formează acid în stomac și afectează mucoasa acestuia. De asemenea trebuie renunțat și la ceaiul chinezesc care poate fi înlocuit cu ceai din plante medicinale (ex. mentă, tei, busuioc). Cofeina apare și în ciocolată, la fel și theobromina care are efect cancerigen. Prin conținutul mare de zahăr rafinat ciocolata afectează negativ sănătatea, iar în plus oferă calorii goale și predispune la obezitate. Pentru a slăbi și controla greutatea corporală trebuie să se consume cât mai puține alimente nesănătoase de care aminteam mai sus: alcool, cafea, sucuri, produse zaharoase. Să nu uităm de sare, îndeosebi de cea rafinată care duce la apariția tensiunii arteriale, la reținerea apei în organism, îmbolnăvirea rinichilor și creșterea în greutate. Pentru a ne menține sănătatea trebuie să se folosească sare grunjoasă sau chiar sare de mare.

Polenul și mierea, Foto: board24.lg.ua
Polenul și mierea, Foto: board24.lg.ua

Polenul este indicat de nutriționiști deoarece nu dăunează celor predispuși la obezitate. Efectele lui binefăcătoare sunt foarte mari de aceea trebuie să facă parte din dieta zilnică. Polenul favorizează digestia, hrănește pielea, ajută în tratamentul bolilor, oferă energie, crește rezistența la efort și oboseală, mărește rezistența la infecții, combate depresiile și nevrozele, este un dezintoxicant pentru organism, tonifică, combate anemia și oboseala, etc. Se consumă în cantitate redusă, 20 g/ zi. Mierea de albine a fost introdusă în curele de slăbire deoarece are o bună digestibilitate și efect de a completa necesarul de nutrienți pentru organism sau care nu se pot lua din alimente. Desigur mierea trebuie consumată în doză mică, câteva lingurițe pe zi, doar atât cât să ofere corpului posibilitatea de a-și menține vitalitatea și energia necesară. Mierea are efect bun asupra întregului tract digestiv, conține numeroase vitamine și oligoelemente, este considerată un adevărat medicament pentru oraganism, este un excelent înlocuitor al zahărului. În curele de slăbire sau regimurile de sănătate este foarte bun iaurtul sau laptele bătut deoarece conțin fermenți naturali care au efect benefic asupra tractului digestiv. Nutriționiștii spun că iaurtul nu trebuie combinat cu fructele pentru a nu produce fermentație, el se bea simplu la fel ca laptele. Iaurtul favorizează digestia, ajută la formarea bacteriilor prietenoase în stomac și astfel are un bun efect antimicrobian. Gustul iaurtului este plăcut, senzația este răcoritoare și în plus acest aliment este și hrănitor. Iaurtul ajută la reducerea greutății corporale, este o sursă de calciu, se poate combina cu miere, mai ales că aceasta are proprietăți antibiotice speciale, bune pentru organismul uman.

Mic dejun sănătos, Foto: breakfastgranola.files.wordpress.com
Mic dejun sănătos, Foto: breakfastgranola.files.wordpress.com

Graba la masă are efect rău asupra organismului. Masa trebuie respectată, servită încet și cu o stare de bună de dispoziție. Fiecare dintre noi trebuie să își facă timp să mănânce în liniște, fără a vorbi prea mult și fără a mesteca în grabă alimentele. Când mâncăm lacom, automat, în timp ce vorbim sau mergem, nu ne hrănim cum trebuie. Când nu mestecăm bine alimentele, bucăți mari de hrană ajung în stomac și digestia este îngreunată. Procesul de mestecare a alimentelor are un rol important în digestie, el stimulează secreția sucurilor digestive și are efect în digerarea alimentelor deoarece ajută și mișcările peristaltice ale tractului digestiv (stomac și intestine). Nu degeaba se spune că cine mănâncă încet și cine mestecă bine va trăi mult. Dacă mănânci mult nu înseamnă că ești și sănătos deoarece obosești organismul, afectezi procesele digestive, îngreunezi stomacul.

Suc natural din fructe, Foto: trovabenessereformafisica.com
Suc natural din fructe, Foto: trovabenessereformafisica.com

Sucurile naturale din fructe ajută la purificarea organismului și la eliminarea toxinelor din corp. Salatele din legume sunt de asemenea foarte bune dacă se dorește eliminarea kg în plus. Anghinarea și păpădia ajută la scăderea colesterolului. Sfecla, spanacul, căpșunele, cireșele, varza, morcovii și merele ajută la remineralizarea corpului și pot fi folosite în curele de slăbire. Roșiile, afinele, merele pot preveni și combate infecțiile și fermentațiile intestinale. Salata de castraveți are puține calorii și este recomandată în dieta pentru slăbit. Castravetele are vitamine A, B și C, magneziu, enzime, oxid de calciu, oligoelemente, apă, care sunt ușor absorbite de organism. Persoanele care suferă de obezitate pot consuma astfel de legume deoarece au puține calorii și ajută la scăderea în greutate. Țelina ajută la reducerea greutății corporale, la revitalizarea și detoxifierea organismului. Nu conține multe calorii, este depurativă și hipoglicemiantă, are proprietăți diuretice și de stimulare a digestiei. Printr-o dietă bogată în sucuri de fructe și salate de legume putem avea o alimentație benefică pentru organism și dătătoare de sănătate. Varietatea de fructe și legume oferă numeroase elemente active necesare corpului, minerale și vitamine, substanțe care ajută la prevenirea infecțiilor și a bolilor din organism.

728×90 sub articol
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ