Ponturi bune pentru a-ți menține sănătatea și frumusețea corpului

0
17

Sănătatea este premisa cea mai importantă pentru a avea o stare de împlinire interioară și pentru a atinge succesul. Sănătatea ne ajută să aveam energie, o putere mentală și emoțională bună și să ne manifestăm și alte virtuți, să facem eforturi în căutarea echilibrului în viață. Oamenii privesc sănătatea ca pe o virtute sau ca absența bolii însă în realitate, ea reprezintă o stare de bine interioară care se manifestă la nivel fizic, mental, emoțional și spiritual.

Hidratarea corpului, Foto: drprem.com
Hidratarea corpului, Foto: drprem.com

Hidratarea organismului este vitală pentru menținerea sănătății. De multe ori uităm să bem suficientă apă și nici nu ne dăm seama că suntem deshidratați decât atunci când ne încearcă o senzație intensă de sete. În mod normal nu trebuie să bem apă doar când ne este sete deoarece acest lucru indică deja starea de deshidratare, de oboselă și un început de încetinire a proceselor din organism. Apa este importantă pentru organism, ajută la detoxifierea corpului și eliminarea rezidurilor, la menținerea capacității de concentrare, la prevenirea durerilor de cap, a amețelilor și stărilor de nervi, toate sunt simptome clare a faptului că nu bem suficientă apă.

Masca de castravete cu smantana, Foto: acnecaretreatment4u.blogspot.com
Mască de castravete cu smântână, Foto: acnecaretreatment4u.blogspot.com

Îngrijirea pielii ține de respectul personal. Acest lucru este necesar să fie înțeles pentru a arăta bine. Nu trebuie să folosești produse cosmetice scumpe pentru piele, este suficient să alegi produse naturale – uleiul de măsline și mierea. Aceste produse sunt folosite de Ramona Bădescu care are o pielea bine hrănită și hidratată, se vede dintr-o privire că este o femeie frumoasă. Ea își masează corpul cu mălai și sare, cu miere, apoi face saună, urmează un duș cu apă destul de rece, apoi iși masează pielea cu ulei de măsline din cap până în picioare, iar apoi urmează iar o ședință de saună și duș final.

Sportul este necesar pentru menținerea corpului în formă, Foto: drprem.com
Sportul este necesar pentru menținerea corpului în formă, Foto: drprem.com

Exercițiile fizice sunt o necesitate pentru a fi în formă, pentru a ne simți bine și a scăpa de stres, depresie, anxietate și oboseală. De asemenea, exercițiile fizice te ajută să nu te îmbolnăvești de inimă, să ai musculatura tonifiată și sistemul imunitar consolidat. Trebuie să faci minim 30 de minute de mișcare zilnic. Dacă alergi nu trebuie să faci efort foarte mare încât să obosești, este bine să alergi ușor, într-un ritm relaxant. Dacă folosești bicicleta ergonomică acasă timp de 20 de minute de antrenament este foarte bine pentru corp, deoarece începi să transpiri și să elimini toxinele din organism. În plus arzi și caloriile acumulate și îți îmbunătățești starea de spirit. Este foarte important pentru sănătate să faci mișcare, dar trebuie să alegi exercițiile care îți plac mai mult pentru ca să nu te plictisești, fie ele de fitness, mersul pe jos, înotul, tenisul, dansul, yoga, pilates, etc.

Ingrijirea parului
Ingrijirea parului

Terapiile naturale sunt benefice pentru frumusețe și sănătate. Ceaiurile naturale din plante medicinale sunt bogate în vitamine și sunt utile pentru uz intern cât și pentru uz extern. Măștile faciale din gălbenuș de ou și diferite fructe ajută în tratamentul tenului. Masca cosmetică pentru păr cu ulei de ricin și gălbenuș de ou și clătirea părului cu apă și oțet ajută în combaterea căderii părului și menținerea frumoasă a podoabei capilare. Alte produse naturale sunt drojdia, untul de cacao, untul de cocos, fructul avocado, care în amestec cu ulei de măsline fac minuni pentru aspectul pielii.

Alimentația sănătoasă, bogată în fructe și legume, Foto: medicina.finance.si
Alimentația sănătoasă, bogată în fructe și legume, Foto: medicina.finance.si

Alimentația are un efect puternic supra sănătății de aceea trebuie să fie de calitate. Nu consuma multe dulciuri și cafea, evită zahărul, alcoolul, alternează alimentele care au proteine animale cu cele care conțin proteine vegetale. Consumă des nuci, alune, semințe de floarea-soarelui pentru că au proteine de calitate superioară. Nu uita să mănânci foarte multe fructe și legume proaspete. Dacă îți plac prăjiturile și înghețata și nu te poți abține, servește porții mici de câteva ori pe săptămână și nu în fiecare zi.

728×90 sub articol
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ