Tonifierea corpului la femei este importantă în scăderea în greutate și creșterea puterii musculare

0
72

Majoritatea femeilor în ziua de azi își doresc un corp suplu, tonifiat și știu deja că prin efectuarea exercițiilor fizice pot să-și mențină frumusețea fizică și sănătatea. Multe își doresc să slăbească, să aibă musculatura frumos definită, sânii mai mari, iar corpul mai tonic. Desigur toate acestea au o rezolvare prin alimentație corespunzătoare și sport. Tonifiarea corpului ajută la scăderea în greutate și crește puterea musculară. Formarea prin fitness sau culturism este soluția pentru creșterea tonusului muscular și corectarea posturii corporale. Prin anumite exerciții cu greutăți se poate contribui la dezvoltarea armonioasă a mușchilor, a unor segmente corporale, astfel o femeie poate deveni mai frumoasă și mai grațioasă. Prin exerciții de tonifiere se poate diminua stratul de țesut adipos și construi masă musculară. Antrenamentele se fac la o sală de sport, urmând sfaturile unui intructor și astfel corpul va deveni mai frumos dezvoltat, mai armonios și mai sexy. Pentru a avea sâni mai mari femeile pot alege suplimentele alimentare din planta schinduf care ajută la creșterea celulelor mamare și astfel sânii devin mai voluminoși. Desigur avantajele folosirii acestei plante sunt mai multe pentru sănătate deoarece conține multe elemente active, vitamine și minerale: B1, B2, B3, C, calciu, seleniu, potasiu, fosfor, mangan, fier, magneziu, cumarină, betacaroten, acizi grași esențiali, quercitină și altele. Exercițiile cu greutăți care se fac pentru mușchii pectorali îmbunătățesc forma sânilor, fluxul de sânge, prin formare se tonifică mușchii pectorali iar sânii devin mai fermi și mai flexibili.

Antrenament pentru femei, Foto: youtube.com
Antrenament pentru femei, Foto: youtube.com

Majoritatea femeilor aleg metode de formare complet ineficiente, exerciții care folosesc greutăți ușoare, iar planul de antrenament este de intensitate scăzută. În plus consumă și băuturi care promit pierderea în greutate. Acestea nu le ajută să obțină rezultate imediate și astfel sentimentul de frustrare apare. Ele iși doresc ca să arate ca un model de fitness dar lipsa de motivație și alegerile greșite le împiedică să-și atingă acest ideal. Orice femeie vrea să arate mai suplă, să aibă formele corpului mai armonioase și pielea mai fermă. Prin exercițiile de tonifiere a corpului se obțin mușchi mai puternici și grăsime corporală mică. Teama că prin exercițiile cu greutăți ajung să-și dezvolte musculatura ca la un culturist de sex masculin este destul de mare și de aceea au îndoieli cu privire la astfel de antrenamente. Ideea că femeile care se antrenează cu greutăți pot deveni butucănoase sau voluminoase este un mit, care din păcate este crezut de unele dintre acestea. În realitate femeile care utilizează antrenamente corecte care presupun exersarea rezistenței fizice, dobândesc un corp suplu, tonic și frumos. Creșterea masei musculare oarecum la fel ca la culturiștii de sex masculin se face prin administrarea de steroizi anabolizanți sau hormoni de creștere sintetici.

Un lucru este sigur, prin sport se diminuează grăsimea corporală iar corpul femeilor devine mai suplu,  musculatura va fi mai bine evidențiată. Arderea grăsimilor se face prin exerciții cu greutăți, antrenament de formare, antrenament cardio, antrenament de fitness și desigur printr-o dietă sănătoasă. Pentru a nu ajunge la anumite creșteri musculare prea voluminoase este necesar ca antrenamentul să nu se facă prea mult timp pe grupe musculare individuale. Arderea grăsimii nu se face local de aceea nu este nevoie să se exagereze cu anumite exerciții în dorința că acestea ajută la diminuarea stratului de țesut adipos pe șolduri sau pe abdomen. Multe femei fac sute de abdomene zilnice cu scopul de a elimina grăsimea din această zonă, ele în realitate își îmbunătățesc rezistența mușchilor abdominali, iar dacă se exagerează cu astfel de mișcări pot apărea anumite dureri, mai ales la spate. Un alt lucru pe care îl fac greșit femeile este acela de a sări peste anumite mese în dorința de a slăbi. În realitate ele nu fac altceva decât să-și creeze un deficit de energie ceea ce are doar pe termen scurt un impact pozitiv în eliminarea kg în plus. Cum organismul are nevoie de energie, va simți deficitul creat și iși va cere drepturile, va consuma din depozitele de grăsime pentru a compensa lipsa, iar astfel are loc arderea acestora și pierderea în greutate. Problema este că apare și o lipsă de macronutrienți importanți pentru sănătate și nu este deloc bine, de exemplu din lipsa de proteine funcționarea metabolismului este afectată negativ. Organismul are nevoie de numeroși nutrienți, de acizi grași esențiali și de aminoacizi care susțin procesele metabolice care stau la baza arderii grăsimilor și a formării musculare. Prin înfometare se creează un deficit nutrițional în organism ceea ce va opri procesul de formare musculară. În plus apar tulburări metabolice, este afectată performanța fizică și mentală, se poate deteriora starea de sănătate.

Pentru a scădea în greutate și a obține putere musculară trebuie efectuate exerciții de tonifiere a corpului, exerciții cu greutăți, antrenamente de cardio sau de fitness. De exemplu exercițiile cardio pe banda de alergare ajută la arderea grăsimilor și la slăbit. Dacă se dorește un corp mai subțire și mai tonic trebuie să se facă exerciții de formare a puterii și masei musculare. În ceea ce privește antrenamentul cardio, acesta ajută la buna funcționare a sistemului cardiovascular și îmbunătățește oxigenarea celulelor. Prin exerciții de formare a musculaturii se tonifică corpul, se îmbunătățește postura corpului, se ard multe calorii, se tonifică coapsele și alte segmente ale corpului, astfel silueta arată mai bine și mai sexy, iar în timp condiția fizică crește.

728×90 sub articol
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ