Vezi cât de eficientă este dieta Scarsdale și ce efect are asupra organismului!

0
76

Dieta Scarsdale reprezintă un regim alimentar dietetic al Dr. Herman Tarnower (cardiolog), care se ține 14 zile, deci o perioadă destul de scurtă de timp, în care rezultatele obținute sunt evidente. Ideea este de a-ți menține greutatea în limitele normale pentru a avea un corp armonios și o sănătate bună. Excesul de grăsime este inestetic și produce probleme de sănătate, de aceea persoanele care suferă de obezitate trebuie să înceapă imediat un regim alimentar. Cei care au deja probleme cardiace este necesar să elimine surplusul de grăsime din organism.

Salată din roșii, castravete, marole, Foto: liveinternet.ru
Salată din roșii, castravete, marole, Foto: liveinternet.ru

Vezi cât de eficientă este dieta Scarsdale!

Dieta Scarsdale este o terapie, un regim de slăbire cu efecte benefice asupra organismului. Cu puțină ambiție se poate respecta întocmai acest regim alimentar și astfel se pot elimina excesele de grăsime. Regimul constă într-o alimentație echilibrată, sănătoasă, care să cuprindă nutrienți necesari organismului: apă, vitamine și minerale (din legume, fructe, cărnuri, brânză, ouă, pește), proteine (din carne de pește, pasăre, brânză, pâine proteică), hidrați de carbon (din fructe, legume, pâine), grăsimi (din ouă, carne, brânză, nuci). Se ține o perioadă de 14 zile timp în care se pot observa imediat rezultatele. Alimentele se combină în rețete simple, savuroase, care se vor mânca cu plăcere. Este necesară schimbarea obiceiurilor alimentare pentru a slăbi, iar dacă cele noi sunt și delicioase începutul nu este greu de făcut. Dieta se poate ține oriunde, este echilibrată, constă în alimente care se asimilează ușor și nu produc dezechilibre calorice.

Somonul conține acizi grași Omega-3, Foto: theotherbigo.ca
Somonul conține acizi grași Omega-3, Foto: theotherbigo.ca

Dieta Scarsdale este recomandată pentru 14 zile, iar dacă se prelungește această perioadă nu are efecte secundare asupra organismului. Este bine să fie prelungită perioada de regim doar de către persoanele care doresc să mai dea jos câteva kg pentru a ajunge la silueta dorită, în alte cazuri regimul trebuie ținut doar 14 zile la rând. Cât timp ții regimul Scarsdale trebuie să te cântărești zilnic și să notezi într-un tabel greutatea, asfel vei putea observa ce progrese ai realizat și vei fi motivat să te ambiționezi și mai mult. Trebuie să consumi doar alimentele din regim, să nu le înlocuiești cu altele, să nu mănânci între mese decât țelină și morcovi, să nu folosești maioneză, ulei în salate, unt, margarină, sosuri grase, să nu-ți supraîncarci stomacul niciodată. Salatele se asezonează cu zeamă de lămâie, oțet, sare, muștar. Poți bea cafea (dar fără zahăr, lapte și frișcă), băuturi dietetice (dar nu în exces), apă și ceai cât dorești.

Grapefruit ca desert, Foto: aif.ru
Grapefruit ca desert, Foto: aif.ru

Regimul alimentar Scarsdale:

Se folosește pâine proteică (se înlocuiește cu pâine de gluten sau pâine din grâu integral) ori pâine prăjită. Nu se bea deloc alcool timp de 14 zile. Se recomandă grapefruit ca desert sau se poate înlocui acesta cu alt fruct de sezon (ex. pepene galben, pepene roșu, caise, cireșe, mere, nuci și altele). Dacă o persoană este alergică la un aliment (ex. grapefruit, dovlecei, fasole) îl poate înlocui cu morcovi, ardei grași, țelină, fructe de sezon. Se poate bea orice tip de cafea, important să nu fie cu zahăr, lapte sau frișcă. Sunt permise băuturile dietetice indiferent de aromă, dar nu trebuie exagerat cu băuturile acidulate.

Meniuri pentru prima și a doua săptămână:

Luni
• Micul dejun: o jumătate de grapefruit; o felie de pâine prăjită; o cană de ceai sau o ceașcă de cafea fără zahăr.
• Prânz: carne fără grăsimi (vită, pui, curcan, limbă); roșii crude sau coapte; ceai, cafea sau băuturi dietetice.
• Cină: o porție de fructe de mare sau pește; salată de legume și verdeață; o felie de pâine prăjită, un grapefruit, ceai sau cafea.

Marți
• Micul dejun: o jumătate de grapefruit; o felie de pâine prăjită; o cană de ceai sau o ceașcă de cafea fără zahăr.
• Prânz: o salată de fructe; ceai sau cafea.
• Cină: biftec (din antricot, mușchi, vrăbioară, pulpă, o bucată de carne slabă) la grătar; salată verde, de roșii, țelină, castravete, varză de Bruxelles și măsline; ceai sau cafea.

Biftec la grătar cu salată de marole, Foto: useful-food.ru
Biftec la grătar cu salată de marole și roșii proaspete, Foto: useful-food.ru

Miercuri
• Micul dejun: o jumătate de grapefruit; o felie de pâine prăjită; o cană de ceai sau o ceașcă de cafea fără zahăr.
• Prânz: salată de somon, ori salată de ton asezonată cu zeamă de lămâie sau puțin oțet; grapefruit sau alt fruct (de ex. pepene galben); ceai sau cafea.
• Cină: carne de berbec fără grăsime la grătar; salată de castravete, țelină, roșii, marole; ceai sau cafea.

Joi
• Micul dejun: o jumătate de grapefruit; o felie de pâine prăjită; o cană de ceai sau o ceașcă de cafea fără zahăr.
• Prânz: brânză de vaci degresată; două ouă (eventual fierte); mâncare din fasole, roșii și dovlecei; o felie de pâine prăjită; ceai sau cafea.
• Cină: grătar din carne de pui (fără grăsime și piele), garnitură sau salată din spanac, ardei grași și fasole verde; ceai sau cafea.

Vineri
• Micul dejun: o jumătate de grapefruit; o felie de pâine prăjită; o cană de ceai sau o ceașcă de cafea fără zahăr.
• Prânz: brânză degresată; spanac; o felie de pâine prăjită: ceai sau cafea.
• Cină: o porție de fructe de mare sau pește; salată din legume proaspete, înăbușite în aburi sau fierte: o felie de pâine prăjită; ceai sau cafea.

Dieta cu fructe de mare, Foto: danieruben.blogspot.ro
Fructe de mare, Foto: danieruben.blogspot.ro

Sâmbătă
• Micul dejun: o jumătate de grapefruit; o felie de pâine prăjită; o cană de ceai sau o ceașcă de cafea fără zahăr.
• Prânz: salată din fructe; ceai sau cafea.
• Cină: grătar din carne de pui sau curcan (fără grăsime sau pieliță); salată de roșii sau de marole; grapefruit; ceai sau cafea.

Duminică
• Micul dejun: o jumătate de grapefruit; o felie de pâine prăjită; o cană de ceai sau o ceașcă de cafea fără zahăr.
• Prânz: carne fiartă de pui sau curcan (fără grăsime și pieliță) ori preparată la grătar; garnitură din varză fiartă, conopidă, broccoli, roșii, morcovi sau salată din astfel de legume; grapefruit; ceai sau cafea.
• Cină: biftec (din antricot, mușchi, vrăbioară, pulpă, o bucată de carne slabă) la grătar: salată din roșii, castravete, țelină, marole, varză de Bruxelles; ceai sau cafea.

728×90 sub articol
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ