Piața farma din România s-a schimbat mult odată cu intrarea țării în Uniunea Europeană. Legislația în domeniu s-a înăsprit, iar concurența a devenit mai acerbă din cauza pătrunderii pe piață a unor farmacii care fac parte din grupuri multinaționale, cu o putere financiară extraordinară. Dar când vine vorba de sănătate, niciuna din aceste farmacii străine nu cunoaște mai bine nevoile românilor ca Farmacia Ana Maria, o farmacie mereu alături de pacienții săi de aproape 30 de ani.
O farmacie care știe de ce au nevoie românii
Prima Farmacie Ana Maria a fost deschisă în anul 1991, în apropierea pieței Obor și încă de la înființare s-a remarcat pe piață cu un concept nou și o viziune futuristă asupra serviciilor și produselor farmaceutice. De la început, proprietarii acestei farmacii și-au dorit ca farmacia lor să fie recunoscută ca o farmacie pentru toată familia, unde orice pacient își găsește suportul și alinarea atunci când se confruntă cu o problemă medicală.
Startul a fost dificil, dar datorită clienților care au primit conceptul cu brațele deschise și au sprijinit Farmacia Ana Maria prin achizițiile lor, în ziua de azi numele acesteia este asociat unui lanț întreg de farmacii deschise în București și împrejurimile sale.
Farmacia Ana-Maria nu este doar o simplă farmacie!
Pe lângă o gamă variată de produse farmaceutice, suplimente alimentare și dispozitive medicale, bunuri care se găsesc în orice farmacie, Farmacia Ana Maria oferă și câteva lucruri în plus și anume:
- un brand propriu, de calitate, de produse cosmetice și dermato-cosmetice, denumit ADYA GREEN PHARMA;
- o optică medicală OPTICA ANA MARIA, condusă de o echipă de profesioniști, mereu la curent cu ultimele noutăți din știința opticii medicale;
- activități de îndrumare și consiliere a clienților în vederea adoptării unui stil de viață sănătos, dar și conștientizării importanței vizitelor regulate la medic.
Profesioniștii Farmaciei Ana Maria cunosc mai bine decât oricine importanța unei consilieri medicale de specialitate și își încurajează clienții să nu se lase induși în eroare de volumul de informații incomplete și uneori chiar eronate, disponibile pe internet. În acest sens, ei fac tot posibilul să combată dezinformarea, alegându-și în echipă doar persoane cu o pregătire excepțională în domeniul farmaceutic, dar și cu deschidere către client și ideea de a da mereu o mână de ajutor celor ce au nevoie. La ora actuală, grupul Farmacia Ana Maria numără mai mult de 300 de angajați mânați de aceleași idealuri și cu o pasiune comună pentru domeniul farmaceutic.
O farmacie modernă, care știe cum să se adapteze vremurilor
În ziua de azi, consolidarea prezenței în mediul virtual a devenit imposibil de exclus din planurile unei companii orientate către succes. De aceea, Farmacia Ana Maria s-a adaptat cerințelor epocii contemporane afirmându-se pe internet cu un site profesional, unde pacienții pot afla informații despre întregul lanț de Farmacii Ana-Maria și locul unde pot găsi cea mai convenabilă farmacie pentru ei, iar cei interesați de o carieră în domeniul farma, suport și îndrumare în alegerea unei meserii de viitor, dar și detalii despre modul de integrare într-o echipă tânără și dinamică, în cadrul acestei farmacii în continuă dezvoltare.
Mai multe detalii pe https://farmaciaanamaria.ro