Masajul la membrele inferioare – Remediu eficient contra durerilor de picioare

0
96
Masajul membrelor inferioare, Foto: lunabodyline.tistory.com

Masajul la membrele inferioare se face destul de încet și pe diferite segmente ale fiecărui membru în parte, timp de cel puțin 3 minute. Specialiștii recomandă ca masajul gambei să se facă și cu masajul piciorului, la fel și masajul coapsei împreună cu masajul bazinului. Prin procedurile de masaj aplicate membrelor inferioare se obțin numeroase beneficii și anume:

  • se elimină oboseala membrelor inferioare
  • se reduce aspectul de ,,coajă de portocalăˮ specific celulitei
  • se îmbunătățește circulația sângelui în membrele inferioare
  • se elimină vergeturile de pe piele
  • se tonifică mușchii membrelor inferioare
  • se induce o senzație de relaxare întregului corp
  • previne formarea varicelor și a umflăturilor
  • calmează durerea de articulații
  • reduce edemele și inflamațiile
  • ajută la tonifierea pielii, creșterea elasticității acesteia
  • se îmbunătățește starea generală a întregului organism.

Cum se face masajul gambei? Acest masaj poate fi realizat la domiciliu de către orice persoană. Se aplică presiuni superficiale cu palmele asupra gambei, frecții circulare, rectilinii, în spirală, împingeri, rostogoliri, frământări transversale și longitudinale, vibrații, plesnituri și vibrații ale punctelor sensibile din zona gambei și a picioarelor. De asemenea se masează și fiecare deget de la picioare, prin mișcări de presare și alunecare ușoare, longitudinale și circulare. Acest masaj este de ajutor și în recuperarea celor care au suferit entorse sau leziuni la picioare.

Masajul coapsei pentru combaterea celulitei, Foto: pressotherapie-cellulite.com

Masajul coapsei ajută foarte mult în prevenirea și reducerea acumulărilor de grăsime pe șolduri și în combaterea celulitei. Tehnica de realizare a masajului coapsei nu este complicată, presupune realizarea unor mișcări ușoare de cuprindere, presare, netezire și alunecare, dar și mișcări de frământare în sens longitudinal și transversal, presări ușoare pe grupe musculare, dar și plesnituri, pocnituri și vibrații ale anumitor zone ale coapsei. Toate acestea ajută la slăbirea coapselor, la diminuarea stratului de grăsime și eliminarea celulitei. De asemenea masajul îmbunătățește circulația limfatică și sangvină, ajută în tratamentul țesutului umflat din cauza acumulării de fluide, normalizează metabolismul celular, redă frumusețea și elasticitatea pielii.

Masajul la genunchi, Foto: spina.spb.ru

Masajul la genunchi ajută în tratamentul artrozei și osteoartritei ameliorând durerile, previne și reduce rigiditatea articulației, îmbunătățește circulația sângelui. Cum realizăm masajul la articulația genunchiului? Întotdeauna masajul se realizează încet cu mâinile, mai ales în zonele dureroase. Tehnica constă în frecții circulare și rectilinii, mișcări de împingere și frământare, presare și întindere, presiuni alunecate și circulare. În cazuri de boli grave (ex. osteoartrită post-traumatică) masajul trebuie realizat de către un medic specialist pentru a preveni complicațiile și pentru a calma durerile.

Pentru sănătate este recomandat și mersul pe jos deoarece stimulează circulația sangvină, crește forța și flexibilitatea mușchilor, relaxează tensiunea musculară, îmbunătățește postura corpului și ajută respirația.

Video – Masajul articulației genunchiului: 

loading...
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ