Exercitii pentru triceps

0
110
Triceps lateral
Triceps lateral

Tricepsii sunt muschi mici aflati in partea din spate a bratului si au parte de propriile exercitii pentru triceps, la fel sau chiar mai importante decat cele pentru biceps pe care toti incearca sa ii puna in evidenta. Tricepsul reprezinta doua treimi din masa musculara a bratului si determina masivitatea bratului. Trebuie sa acorzi o importanta deosebita tricepsilor daca vrei sa arati bine.

Pentru a construi brate masive ai nevoie de multa munca si de dedicatie, insa si de exercitii fizice inteligente. Muschii pot fi transformati in adevarate arme daca alegi exercitiile potrivite, insa si daca te bucuri de un arsenal genetic pe masura.

Inainte de a incepe exercitii pentru triceps, trebuie sa stii si care este rolul acestui muschi al bratului: acela de extindere a bratului si ajutaj in miscarile de impins si tras. Desi muschiul are trei capete cu origini diferite, pentru lucratul sau nu este nevoie de exercitii diferite. Exercitiile ce lucreaza tricepsul din doua unghiuri sunt de ajuns pentru antrenamentul sau. Exercitii pentru triceps pot fi grupate cu cele pentru piept si umeri.

Cele mai bune exercitii pentru triceps:

  • Impinsul la bara din pozitia culcat cu bara ingusta
  • Flotari la paralele
  • Extensii din culcat pe banca cu bara.
  • Exercitiile cu gantera deasupra capului nu ajuta foarte mult la exersarea muschiului, astfel ca acesta nu va creste in masa.
Citește și:  10 semne ca sănătatea ta are de suferit și ar trebui să fii mai activ

Printre celelalte exercitii care pot fi facute pentru antrenarea tricepsului se numara:

  • Flotarile intre doua banci
  • Extensiile din sezut cu bara
  • Extensiile din culcat cu bara EZ
  • Extensii din culcat cu helcometru
  • Extensii din culcat cu gantera cu un singur brat
  • Extensii din sezut cu gantere cu ambele brate
  • Extensii din culcat cu gantere
  • Extensii din culcat la helcometru
  • Extensii din pozitia stand cu helcometru.

Aceste exercitii pentru triceps pot fi grupate in felul urmator:

  • Primul antrenament constituit din flotari la paralele, extensii deasupra capului cu spatele la scripete
  • Antrenamentul secund constituit din exercitii de impins din pozitia culcat cu bara urmate de extensii la scripete
  • Al treilea antrenament constituit din flotari intre doua banci, urmate de extensii din culcat cu bara.

Fiecare din aceste exercitii trebuie sa fie facut in serii de 5-8, in functie de efortul depus. Aceste exercitii si tipuri de antrenamente sunt realizate in general de culturisti.

Masivitatea muschiului poate fi data si de o dieta sanatoasa, nu doar de antrenamentul fizic zilnic. Cei care pun mare pret pe infatisarea lor vor consuma, pe langa alimente nutritive si sanatoase, si suplimente care ii vor ajuta sa atinga o masa musculara ridicata.

Nu uita să distribui dacă ți-a plăcut:
Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.