Află care sunt alimentele care afectează organele sexuale

0
102

Organele genitale pot fi afectate de alimente de proastă calitate. La femei aparatul genital poate fi afectat de excesul de produse lactate, de sare și zahăr.

Produsele lactate au în compoziția lor hormoni care se suprapun cu hormonii femeilor și astfel apar anumite tulburări când aceste produse se consumă în exces. Desigur ne referim la produsele lactate nefermentate, pasteurizate care pot produce prea mult mucus, astfel pot da diverse probleme de sănătate cum sunt sensibilitatea sânilor, infecții vaginale, crampe menstruale, scurgeri menstruale abundente, și chiar boli grave ca de exemplu endometroză, cancer de sân, blocarea tubilor falopieni ce provoacă infertilitate, tumori ovariene.

Alimente nesănătoase și alimente sănătoase, Foto: thefoodrevolution.org

Produsele lactate conțin hormoni care produc dezechilibre în sistemul endocrin al femeii, deci nu trebuie consumate în exces. Femeile trebuie să consume o cantitate mai redusă de proteine animale decât bărbatul. Dacă alimentația sa este prea bogată în proteine femeile vor avea un sânge menstrual de culoare închisă, plin de cheaguri, vâscos și mirositor. Mediul vaginal este bine să fie ușor acid, deoarece starea de alcalinitate stimulează dezvoltarea bacteriilor neprietenoase. Pentru a avea bacterii prietenoase trebuie ca mediul să fie mai acid, mai ales că bacteria bifidus se dezvoltă întotdeauna într-un astfel de mediu acid. Sperma este alcalină, de aceea după raport sexual se recomandă spălături vaginale pentru restabilirea mediului ușor acid.

Citește și:  Dieta Perricone, un deliciu de vară care îmbunătățește aspectul pielii

Zahărul produce tulburări la nivelul sistemului endocrin și contribuie la eliminarea de minerale esențiale din organism la femeie și la bărbat. Sarea în cantitate prea mare este nocivă pentru toți oamenii.

Cele mai bune alimente pentru femei dar și pentru bărbați sunt legumele, fructele și cerealele. În ceea ce privește creșterea libidoului, alimentele afrodisiace sunt: avocado, anghinarea, bananele, busuiocul, fructele cu coajă lemnoasă, rădăcina de ghimbir, mango, ceapa, caviarul, mierea, semințele de susan, menta, polenul, morcovii, migdalele, sparanghelul, stridiile, țelina, pătrunjelul, germenii de grâu, usturoiul, fisticul.

Un lucru important pentru femeie este sănătatea vaginului și colonului în perioada chiar de dinainte de a rămâne însărcinată. Progesteronul în cantitate mare poate încetini mult durata de tranzit intestinal al alimentelor dar și a rezidurilor prin trecerea acestora prin tractul digestiv, ceea ce duce la apariția constipației. În colon, o acumulare excesivă de reziduri este nocivă, afectează absorbția și sănătatea. În plus, în loc să fie absorbite mineralele și vitaminele, sunt absorbite toxinele.

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.