Afla cum te ajuta calciul sa scazi in greutate si sa elimini grasimile de pe coapse si abdomen

0
96
Aportul de calciu ajuta la scaderea in greutate, Foto: fitsugar.com
Dieta pe baza de calciu

In urma a numeroase studii, cercetatorii au descoperit alimentele care ajuta la scaderea in greutate. Ei au aflat ca acestea trebuie sa contina calciu. Acesta a fost ales datorita rezultatelor unui studiu realizat pe 100 de persoane, care au urmat o dieta pe baza de alimente bogate in calciu si efectele au fost uimitoare. Oamenii au pierdut mult in greutate dar mai ales si-au redus depunerile de grasime de pe abdomen si de pe coapse. Concluzia a fost: cine doreste sa piarda in greutate trebuie sa consume alimente bogate in calciu.

Aportul de calciu in organism chiar ajuta la pierderea in greutate. Acest lucru a fost deja demonstrat prin studii stiintifice, rezultatele au aratat clar faptul ca nivelul mare de calciu ajuta in controlul greutatii corporale.

Alte avantaje ale cresterii cantitatii de calciu in organism:

  • Aportul de calciu ajuta la scaderea in greutate, Foto: fitsugar.com
    Aportul de calciu ajuta la scaderea in greutate, Foto: fitsugar.com

    Pentru ca dieta sa dea rezultate in scaderea in greutate este necesar consumul de 1000 mg de calciu pe zi.

  • Calciu previne scaderea masei musculare in tipul dietei.
  • Calciu este foarte important pentru sanatate alaturi de alte minerale.
  • Impreuna cu vitamina D este mai bine absorbit in organism, ajuta la reglarea metabolismului lipidic si intensifica digestia.
  • Carenta de calciu face ca femeile sa acumuleze grasime in organism.
  • De asemenea alimentatia saraca in calciu contribuie la cresterea nivelului de colesterol.
  • Persoanele care au o cantitate scazuta de calciu au tendinta de a manca mai mult, deoarece au mai intens senzatia de foame, probabil provocat de incercarea de a acoperi acest deficit din organism.

Dieta pe baza de calciu presupune aportul a 1000 mg de calciu pe zi, insa daca exista un exces mare de greutate se recomanda consumul a 1500 mg de calciu in fiecare zi.

Principalele produse bogate in calciu sunt:

  • Produse lactate, lapte, branza de vaci, iaurt.
  • Legume cu frunze verzi, conopoda, broccoli.
  • Fructe proaspete, suc de portocale.
  • Peste de mare, sprot, somon, fructe de mare.
  • Cereale.

Dieta pe baza de calciu este simpla si presupune consumul de alimente ce contin calciu:

  • La micul dejun se consuma iaurt sau lapte batut in combinatie cu fructe de padure, afine sau capsuni. Acestea asigura energia necesara inca de dimineata pentru organism.
  • La pranz se mananca legume la gratar cu branza (ce are continut redus de grasimi). Astfel de produse sunt usoare si nu ingreuneaza stomacul.
  • La cina se consuma o portie de orez fiert, un iaurt iar ca desert fructe proaspete ce contin calciu.
  • Inainte de culcare se bea o cana de lapte cald, indulcit cu putina miere de albine.
Nu uita să distribui dacă ți-a plăcut:
Citește și:  Vrei să nu te îngrași de Sărbători? Află cum îți poți menține greutatea sub control
Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.