Cele mai simple exercitii pentru tonifierea feselor

0
242
Cele mai simple exercitii pentru tonifierea feselor

Multi considera practicarea gimnasticii sau a exercitiilor de fitness ca fiind o activitate care oboseste si pe de alta parte consuma si mult timp. Unii oameni sunt chiar neincrezatori in beneficiile execitiului fizic si de aceea ajung sa isi piarda din tonusul muscular si astfel treptat organismul lor isi pierde din rezistenta si este mai predispus la imbolnaviri.

In articol prezentam cateva exercitii foarte simple care ajuta la tonifierea feselor si care nu sunt obositoare, nu necesita mult timp, se pot face si acasa.

Exercitiul 1

Stai in picioare cu talpile apropiate, te indoi usor din talie spre fata si te lasi in jos, tii mainile pe genunchi si departezi usor genunchii astfel incat sa ii aduci aproape de latimea umerilor.

Apoi te balansezi inainte si inapoi, la stanga si la dreapta de cateva ori. Repeti exercitiul de cate ori doresti. Timpul de mentinere a acestei pozitii in echilibru trebuie sa fie macar de 30 de secunde. Acest exercitiu ajuta la tonifierea feselor si a muschilor picioarelor.

Exercitiul 2, Foto: fitsugar.com

Exercitiul 2

Stai in picioare, departezi talpile astfel incat sa fie la nivelul umerilor, intinzi bratele in fata si suprapui palmele. Apoi te apleci usor in jos incercand sa faci cateva genuflexiuni. Repeti exercitiul de cateva ori. Apoi faci acelasi exercitiu dar pe un singur picior, incercand sa-ti mentii echilibrul. Tii intai cu piciorul stang putin ridicat si faci genuflexiuni pe piciorul drept, apoi tii piciorul drept putin ridicat si executi genuflexiuni pe piciorul stang.

Citește și:  Exercițiu de relaxare pentru spate cu mingea de fitball
Exercitiul 3, Foto: pelvicexercises.com.au
Exercitiul 3, Foto: pelvicexercises.com.au

Exercitiul 3

In acest caz ai nevoie de o minge de gimnastica. Te asezi ghemuit jos si astfel vei reusi sa iti pozitionezi mingea in zona spatelui, intre acesta si perete. Apoi te ridici usor astfel incat ajungi in picioare si mentii mingea intre spate si perete. Tii talpile usor departate la nivelul umerilor, si incerci sa realizezi miscari de coborare si ridicare (de genuflexiuni) fara sa scapi mingea de la spate.

Exercitiul 4, Foto: play.google.com
Exercitiul 4, Foto: play.google.com

Exercitiul 4

In acest caz ai nevoie de un suport din lemn sau plastic, de forma unei cutii sau a unui cub, destul de rezistent pe care sa te poti sui cu picioarele. Exercitiul este usor, trebuie sa indoi genunchiul drept si sa te sprijini cu talpa acestuia pe suport, iar piciorul stang il tii intins. Mainile le poti tine cu palmele sprijinite in talie, te ridici pe piciorul drept ridicand de la sol piciorul stang pe suport si apoi revii la loc.

Repeti acest exercitiu de cateva ori. Apoi schimbi miscarea invers, tii piciorul stang ridicat pe suport si cel drept intins cu sprijin pe sol. La final ramai cu ambele picioare pe suport si executi cand cu un picior cand cu altul exercitii de ridicare ca si cum ai urca scarile de la bloc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.