Exercitii pentru gambe care ajuta sa ai picioarele frumoase

0
429
Gambele - arma de seductie, Foto: whatwomanlove.blogspot.ro

Gambele sunt solicitate in fiecare zi, insa pot costitui parti ale corpului seducatoare daca arata foarte bine si daca incercati exercitii pentru gambe care va vor sculpta foarte frumos acest muschi. Gambele sunt utilizate in fiecare zi la mers, de aceea dezvoltarea lor este mai lenta si necesita antrenamente intense. Ele au insa un rol estetic destul de mare in aspectul picioarelor si pot schimba intreaga infatisare a persoanei.

Ridicarile pe varfuri sunt cele mai comune astfel de exercitii pentru gambe. Nu conteaza la ce aparat sunt facute, acestea constand in ridicarea talpii pe varfuri. Pentru a obtine rezultate cat mai bune, amploarea miscarii trebuie sa fie cat mai mare. Expiratia are loc in pozitia superiora si inspiratia are loc la revenire.

Variante de exercitii pentru gamba:

  • Gambele – arma de seductie, Foto: whatwomanlove.blogspot.ro

    Ridicarile pe varfuri stand in picioare.

  • Alergarile usoare sau mersul pe varfuri timp de cateva minute.
  • Ridicarile pe varfuri din pozitia sezand.
  • Magarul (ridicarea pe varfuri cu un partener pe spate in timp ce trunchiul este asezat paralel cu solul, iar mainile sunt sprijinite in fata pe o sipca de spalier).
  • Ridicarea pe varfuri se poate face simultan sau cu fiecare picior in parte. Miscarea trebuie sa fie una lenta si muschiul trebuie sa se contracte in pozitia superioara. Spatele trebuie sa fie drept, iar pieptul in fata. Exercitiul poate fi realizat si cu gantere in fiecare mana, ridicand talpa pana la jumatatea cursei in acelasi timp cu o indoire usoara a genunchilor. Trebuie sa ridicati cat mai sus gantera pentru ca mai apoi sa o aduceti cat mai jos posibil.
  • Puteti incerca drept exercitii pentru gambe si ridicarile pe varfuri din pozitia sezand. In plus, puteti incerca si exercitiul ridicarii piciorului sezand pe burta. Culcata pe burta, intindeti mainile in fata si ridicati piciorul de aproximativ 15-20 de ori, repetati miscarea in 2-4 serii.
  • Ridicarile de gamba pot fi facute cu haltera, la aparat, intr-un picior, din sezand sau din pozitia sezand cu haltera. Urmand aceste sfaturi veti ajunge sa aveti gambe bine lucrate si astfel acestea va vor pune picioarele in evidenta, cel putin pe perioada verii.
Nu uita să distribui dacă ți-a plăcut:
Citește și:  Vindecă-te cu cereale! – Sucurile de orz și ovăz verde
Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.