Ce mancam la micul dejun – cea mai importanta masa a zilei?

0
533
Ce mancam la micul dejun - cea mai importanta masa a zilei

Stiati ca micul dejun este foarte important pentru copii, ii ajuta sa aiba mai putine probleme in procesul de invatare? Acest lucru a fost deja demonstrat in numeroase randuri de catre specialistii in cercetarile inteprinse de ei. De asemenea, ei au ajuns la o concluzie similara si in cazul adultilor si i-au atentionat sa dea o importanta deosebita alimentatiei de la micul dejun deoarece aceasta ii ajuta sa se concentreze mai bine la locul de munca. Daca, din contra, ei sar peste micul dejun vor observa ca se confrunta cu dureri de cap si se simt slabiti intreaga dimineata sau chiar si in restul zilei.

Foarte important este ca o persoana sa aiba o alimentatie sanatoasa, mese echilibrate intreaga zi si sa nu-i lipseasca micul dejun. Astfel ea va putea preveni aparitia unor boli, mai ales de la nivel gastro-intestinal, de tipul afectiunilor intestinale si ulcerelor gastrice.

Alimentatia de la micul dejun are efect benefic asupra organismului, atat asupra sanatatii cat si pentru performanta la locul de munca. Corpul are nevoie de energie pentru a putea arde grasimile si de aceea alimentatia in orele diminetii este importanta, ea trebuie sa fie de calitate. Cei care considera ca prin greva foamei slabesc se inseala in mare parte, insa cu siguranta se pot imbolnavi.

Citește și:  Gutuiul chinezesc (Chaenomeles speciosa) si importanta fructelor sale pentru sanatate

Prin infometare se incetineste metabolismul si se pierd anumite minerale si vitamine din corp. Persoanele care vor o silueta frumoasa pot pierde in greutate si nerenuntand la micul dejun. Ei pot manca anumite alimente care au un continut redus de grasimi si calorii si astfel sa-si mentina greutatea corporala dorita.

Ce se mananca la micul dejun?

  • Alimentatia trebuie sa fie hranitoare, de aceea se aleg proteine: oua, peste, soia, carnati.
  • Nu trebuie sa lipseasca nucile, legumele si fructele.
  • Foarte buni sunt si carbohidratii: painea facuta din faina de grau, painea din cereale integrale.
  • Sucurile naturale realizate din fructe proaspete sau legume sunt foarte importante la micul dejun.
  • Produsele lactate sunt preferate la micul dejun. Pot fi asociate cu fulgi de cereale ce sunt foarte hranitoare si sanatoase pentru organism.

Micul dejun sanatos trebuie respectat intotdeauna, mai ales de copii si tineri, este o regula importanta pentru a duce un stil de viata normal si echilibrat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.