Pierderea in greutate cu dieta Hamptons

0
210

Dr. Fred Pescatore ofera prin dieta Hamptons un mod fantastic de a avea un corp suplu si sanatos. Cartea acestui medic nutritionist dezvaluie secretele de a fi faimos, bogat si subtire, prezinta aproximativ 200 de retete pentru diferite feluri de mancare din care fac parte: clatitele, cotlete de porc, salatele si multe altele – toate insotite de sfaturi pentru a obtine rezultatele dorite – o stare de sanatate buna, o silueta frumoasa si armonioasa.

Desigur ca orice persoana poate urma principiile esentiale recomandate de autor dar daca doreste isi poate realiza propriul meniu care sa contina alimentele promovate de el. Acesta dieta a devenit un moft in randul celebritatilor americane, una dintre acestea fiind Sarah Jessica Parker.

Dieta Hamptons se aseamana foarte mult cu dieta mediteraneana, prin faptul ca recomanda consumul de peste, legume, fructe si carne slaba, insa cu ingrediente ce fac gustul sa fie special. Un lucru important este ca Dr. Fred Pescatore recomanda prin aceasta dieta consumul de grasimi mononesaturate care au rolul de a asigura sanatatea inimii si de a reduce absorbtia de glucide – care de regula se acumuleaza in zona abdomenului.

Uleiul de masline trebuie inlocuit cu ulei de Macadamia care se realizeaza dintr-un anumit soi de nuci, este bogat in omega-9 si contine grasimi sanatoase 80% mononesaturate. Trebuie sa se consume cat mai multe alimente ecologice, trebuie evitate alimentele procesate pentru a avea o stare de sanatate buna. Consumul de carbohidrati zilnic trebuie sa fie de 30 g. De asemenea, nu trebuie consumate mai mult de 6 oua pe saptamana.

Citește și:  Grauntele-paradisului (Aframomum melegueta), planta cu seminte aromate

Alcoolul este permis in cantitate mica, dar numai dupa masa si variaza intre 2-4 bauturi alcoolice pe saptamana. In cartea sa, doctorul nutritionist recomanda si suplimente alimentare de tipul: multivitamine, coenzima Q10, colina, extract de ceai verde, crom, glutamina, ulei de peste. Trebuie sa se bea pana la 3 l lichide pe zi: ceai, apa plata, apa minerala, suc natural. Consumul de fructe cu coaja lemnoasa trebuie limitat.

Alimentele care sunt permise:

  • Carne slaba fara grasime, carne de pasare fara piele.
  • Peste: pastrav, somon, sardine, ton.
  • Fructe dulci: mere, capsuni, portocale, pepene galben, pepene verde, nectarine, prune, fructe de padure.
  • Uleiuri si grasimi: ulei de Macadamia, seminte de in, nuci.
  • Consum moderat de carbohidrati din grau, secara, orez.
  • Legume: spanac, salata verde, ridichi, ciuperci, fenicul, varza, fasole verde, castraveti, ardei, rosii.

Alimentele care trebuie evitate sau consumate in cantitate foarte mica:

  • Carne grasa, carnati, sunca, mezeluri, slanina.
  • Foarte putin lapte si alte produse lactate.
  • Nu sunt recomandate grasimile hidrogenate, margarina, uleiurile care au continut ridicat de omega-6 (ex. uleiul de porumb, uleiul de floarea-soarelui), alimentele prajite.
  • Chipsuri, popcorn, dulciuri, bomboane, zahar.
  • Fructe: banane, mango, ananas, struguri.
  • Legume: porumb, morcov, mazare, sfecla de zahar, dovlecei.
  • Consumul de glucide trebuie limitat: paste, orz alb, biscuiti din faina alba, paine.

Dieta Hamptons permite pierderea a 6 kg in 15 zile, dar secretul unor rezultate uimitoare consta si in combinarea alimentatiei sanatoase si echilibrate cu diverse activitati fizice (mersul pe jos, gimnastica).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.