Scandura, exercitiu de formare izometrica eficient pentru tonifierea corpului

0
2035
Exercitiul Scadura, Foto: runnerunleashed.com

Acest exercitiu te ajuta sa-ti tonifici corpul, mai ales partea superioara si inferioara a acestuia. In timp, daca realizezi frecvent acest exercitiu, poti sa-ti cresti flexibilitatea muschilor.

Care sunt muschii pusi in miscare in timp ce faci scandura? Acest exercitiu te ajuta sa iti tonifici multe grupe musculare, din categoria acestora fac parte muschii abdominali, muschii spatelui, muschii umerilor, muschii fesieri si desigur muschii picioarelor.

Pentru a obtine rezultatele dorite – un corp tonifiat si o silueta armonioasa – trebuie ca acest exercitiu sa fie realizat in mod corect. Acest lucru nu este greu, insa trebuie putina atentie.

Exercitiul Scadura, Foto: runnerunleashed.com

Metoda de realizare a exercitiului Scandura:

Trebuie sa te asezi pe genunchi, cu fata in jos pe sol, spijinindu-te pe antebrate. Mentii putin aceasta pozitie de inceput si respiri profund. Apoi te ridici pe degetele de la picioare si pe coate si antebrate, intinzi picioarele, impingand corpul in sus incet. Trebuie sa incerci sa tii spatele drept si sa nu te apleci nici spre laterale, nici spre interior, in jos. Incordezi muschii feselor, picioarelor si tii abdomenul tras. Mentii pozitia cateva secunde, cat poti, nu trebuie sa te fortezi, mai ales la inceput. Revii in pozitia coborata pe sol si te odihnesti. Apoi repeti exercitiul de 3 ori, facand mereu pauza.

Citește și:  Pericolele ce se ascund in produsele lactate

Daca te-ai obisnuit cu acest exercitiu si ti se pare destul de usor, poti face si anumite combinatii de miscari, sa ridici cate un picior sprijinindu-te doar pe celalalt si antebrate si sa il mentii in aer timp de 30 secunde (vezi video). Schimbi miscarea si pe celalalt picior si mentii iar timp de 30 secunde. De asemenea poti ridica cate o mana inainte si astfel sa te spijini doar pe cealalta mana (pe antebratul ei) sau mai este si varianta cand poti ridica mana stanga si piciorul drept, le tii intinse si te spijini pe mana dreapta si piciorul stang, mentii pozitia timp de 30 secunde si apoi revii in pozitia de baza si schimbi, ridici mana dreapta si piciorul stang si te spijini pe mana stanga si piciorul drept.

Video – Tehnica corecta de realizare a exercitiilor prezentate mai sus:

Nu uita să distribui dacă ți-a plăcut:
Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.