Activitatea digitală a fost în creștere mai mult ca niciodată, așa că nu este de mirare că industria divertismentului online a căpătat proporții în acest an. Deoarece în lume au existat diverse perioade de carantinare și tot felul de restricții, distracția s-a mutat online. În continuare, vom prezenta principalele 4 tendințe de divertisment pentru anul 2021.
Navigare rapidă în articol:
1. Aplicația Zoom
Pandemia a făcut ca oamenii să adore această aplicație Zoom, prin care ei pot comunica mai mult cu rudele și prietenii dragi. Aplicația este de fapt o platformă de chat video, care după ce este instalată, permite participarea la câteva apeluri individuale, dar și apeluri de grupuri mici de prieteni. Cu ajutorul ei se poate organiza o mică petrecere cu prietenii, de exemplu în weekend. Un apel Zoom poate găzdui peste 100 de membri și ține cam 40 de minute.
Această aplicație este similară cu Skype, Google Hangouts sau Houseparty. Acestea sunt de fapt cele mai populare aplicații video de grup, sau de conferințe video. În acest an, din cauza pandemiei, Zoom a avut un succes impresionant și a devenit platforma cea mai populară, fiind folosită și de elevi, dar și de antreprenori pentru întâlnirile de afaceri.
Aplicația Zoom se poate instala și pe smartphone, nu doar pe computer, tabletă ori laptop. În prezent, mulți oameni o folosesc pentru a se distra cu prietenii, pentru a face împreună cu ei un fel de petrecere ca în viața reală și în același timp să respecte și restricțiile pandemiei.
Aplicația Zoom a devenit tot mai populară în acest an, pentru că ajută oamenii să rămână conectați.
2. Competiția digitală e-Sports
În ultimii ani, jocurile competitive au devenit foarte populare. Asta se poate spune și despre e-Sports, care reprezintă un fel de competiție digitală organizată, de jocuri video, prin care se aduc mulți jucători în centrul atenției, iar audiența este foarte mare.
Cele mai populare jocuri sportive de astăzi sunt: Counter-Strike, FIFA , Fortnite, League of Legends, StarCraft și altele. Evenimentele sportive majore atrag mii de fani de pe tot globul. Campionii de la e-Sports de astăzi câștigă premii impresionante, de milioane de dolari, timp în care sunt urmăriți de spectatori din toată lumea. Acești jucători au antrenori, sponsori, echipe, programe de antrenament, se pregătesc în mod frecvent pentru a atinge performanțe și aplică strategii de ultimă oră.
Industria de e-Sports a devenit un domeniul profesional mai răspândit pe tot globul ca niciodată. Federația Internațională de e-Sports (ieSF) include 45 de state membre, din care fac parte și Japonia, Brazilia, China, Belgia, Elveția, Noua Zeelandă, Finlanda, Egipt, Africa de Sud.
Jocurile asiatice din 2022, din China, au integrat e-Sports cu sportivi medaliați. Asta ar putea duce la recunoașterea e-Sport-ului de către Comitetul Internațional Olimpic (CIO).
3. Cazinouri online
Cazinoul este una dintre cele mai populare forme de divertisment din tendințele industriei media și de divertisment în anul 2021. Cazinourile online se întrec în a le oferi pasionaților o selecție cât mai bogată de jocuri și tot felul de oferte promoționale deosebite.
În prezent există o mare varietate de jocuri de masă, blackjack, video poker, baccarat, sloturi, pariuri, sloturi video și bingo pe site-urile web de tip cazinou online. Oamenii pot juca la cazinouri de pe mobil, tabletă sau computer, din confortul casei lor. Pot face asta și în vacanță, sau în orice moment din timpul lor liber, când simt nevoia de a se distra cu jocuri captivante, care le poate alunga stresul și plictiseala.
În țară, trebuie să se joace numai la operatorii licențiați, în timp ce în străinătate, trebuie să se adapteze la ceea ce găsesc. Spre exemplu, în Italia și Spania, vor putea juca la celebrul Bet365, însă în țări mai exotice, pentru Malaezia, Singapore sau Indonezia, vor trebui să recurgă la operatori locali, precum nagasaon88.live.
4. Însoțitori digitali
Replika este o aplicație care satisface nevoia oamenilor de companie din timpul pandemiei de coronavirus, poate vorbi cu oamenii și poate avea și un nume. Este produsul inteligenței artificiale (IA) și a fost creată de un startup din California. Cofondatoarea și directorul executiv al acestei aplicații Replika este Eugenia Kuyda. Replika are 7 milioane de utilizatori și a înregistrat o creștere a traficului cu 35% în acest an.