5 secrete pentru a putea lupta împotriva caloriilor

0
70

Nu mai este niciun secret că ne place să mâncăm, ba mai mult să facem excese de alimente și acest lucru este rău pentru organismul nostru. Obezitatea este cauzată de mulți factori dar mai ales de viața sedentară și consumul exagerat de mâncare.

Pentru a nu fi tentat să mănânci în oraș diferite preparate nesănătoase și pline de calorii este indicat înainte de a pleca să mănânci puțin acasă, atât cât să ai o stare de sațietate și să-ți închizi pofta de mâncare. Nu mânca foarte mult chiar dacă mâncarea este gustoasă, este bine să-ți stabilești o limită în toate. Chiar dacă porția la restaurant este mare ține minte un lucru: trebuie să fii atent întotdeauna cât mănânci, pentru a nu ajunge la obezitate. Deși alimentele sunt delicioase nu trebuie să mănânci foarte multe chestii bogate în grăsimi, mult mai sănătoase fiind produsele care au nutrienți și proteine.

Vara este sezonul grătarelor și acest lucru înseamnă că apare tendința de a abuza de mici, cârnați și carne grasă, și de a face și excese de băuturi alcoolice: bere și vin. Dacă îți place să ieși la iarbă verde și să faci un grătar, alege carnea slabă, peștele și legumele, care sunt delicioase și nu au foarte multe grăsimi și calorii. Legumele la grătar sunt foarte bune, poți folosi ciuperci, vinete, roșii, dovlecei, ceapă, ardei grași și porumb copt. Salatele nu trebuie să lipsească, este indicat să fie asezonate cu ulei de măsline și zeamă de lămăie. Uleiul de măsline are acid oleic care poate preveni foamea și consumul excesiv de alimente, are un efect bun asupra sistemului digestiv, inhibă senzația exagerată de foame și dorința de a mânca foarte mult.

Citește și:  Crampele musculare

Întotdeauna când vine vorba de mâncare este recomandat să fii atent la ce alimente consumi, alege calitatea și nu cantitatea. Dacă ești amator de produse fast-food nu mânca foarte mult deoarece acestea sunt adevărate ,,bombeˮ calorice și duc la obezitate. Mănâncă puțin, cumpătat, evită alimentele nesănătoase: snacksuri, cartofii prăjiți, burgeri, hamburgeri, etc.

Renunță pe cât posibil la prăjeli, la alimentele prăjite în ulei, deoarece acestea îngrașă și duc la obezitate. Fii atent la ce produse consumi, multe conțin grăsimi trans pentru ca alimentele să aibă o textură anume și să fie bine conservate. Grăsimile trans nu sunt sănătoase pentru organism deoarece compromit integritatea celulelor acestuia, astfel celulele se schimbă și este afectată sănătatea. Grăsimile trans sunt absorbite ușor de organism, sunt stocate și provoacă rapid creșterea în greutate.

Sarea în cantitate mare face rău organismului. Sarea este vinovată de reținerea de lichide în organism, de creșterea tensiunii arteriale și de bolile de inimă. Dacă reții lichide în organism, vei avea un aspect netonifiat, umflat, iar în plus vei avea și câteva kg în plus. Fii atent la ce cumperi din magazinele alimentare și supermarket-uri, pentru că acestea comercializează foarte multe produse pline de grăsimi!

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.