Ai colăcei în jurul taliei? Află ce trebuie să faci pentru a scăpa de ei!

0
174

Talia fină, curbele perfecte și formele ca de clepsidră reprezintă dorințele oricărei femei. După vârsta de 35 de ani femeile se confructă cu problema colăceilor în jurul taliei deoarece grăsimea tinde să se depună în zona abdominală. Grăsimea acumulată modifică formele corpului, îngroașă talia, coapsele, iar în plus crește și riscul de a suferi de anumite afecțiuni de sănătate.

Exerciții cu cercul pentru subțierea taliei, Foto: korolevadayana.blog.ru

Reducerea țesutului adipos este o necesitate pentru a avea o talie de vis. Dacă se duce o viață sedentară și se mănâncă în exces este imposibil să ai forme perfecte și o siluetă fină. De regulă astfel de persoane acumulează colăcei în jurul taliei formați prin grăsimea acumulată la nivelul peretelui abdominal. În plus masa grasă crește odată cu înaintarea în vârstă, iar cea musculară scade. La femei nivelul de estrogeni are un rol important în distribuția grăsimii în corp și deci se înțelege de ce apar depuneri de celule adipoase în anumite zone ale acestuia.

Dieta pentru abdomen plat cu fructe si verdețuri, Foto: balance.dietxnutrition.com

Potrivit specialiștilor în domeniul medical grăsimea se depune la țesutul subcutanat în zona abdominală și a șoldurilor, dar și pe organele interne abdominale deci la nivel visceral. Acest lucru nu mai ține de estetică, ci reprezintă un risc pentru sănătate. La femei o circumferință a taliei mai mare de 89 cm indică faptul că s-a depășit normalul în ceea ce privește cantitatea de grăsime din zona abdominală. Din păcate, dincolo de aspectul corpului care nu mai este foarte atrăgător se poate spune că poate să apară un risc de diabet zaharat de tip II, hipertensiune abdominală și boli cardiovasculare.

Citește și:  Tenul seboreic - caracteristici si metode de tratament
Exerciții pentru forme seducătoare, Foto: pictures2015.mobi

Pentru a elimina colăceii din jurul taliei trebuie de respectat o dietă sănătoasă care să cuprindă nuci, pește, carne slabă, uleiuri vegetale de calitate înaltă, cereale integrale, legume, fructe, iaurt cu conținut redus de grăsimi.

Gimnastică pe muzică pentru menținerea corpului în formă, Foto: pictures2015.mobi

Foarte importante sunt exercițiile fizice regulate, mersul pe jos în ritm alert, joggingul, înotul, exercițiile aerobice, stretchingul, etc. Foarte eficiente sunt exercițiile cu cercul pentru talie realizate pe muzică.

Exercițiu pentru talie, Foto: omegayoga.co.ukExercițiu cu cerc pentru subțierea taliei, Foto: idealbody.orgCandice Swanepoel merge cu bicicleta, Foto: wednesdaylegs.wordpress.com

Masajul cu nămol pe piele ajută la subțierea taliei, în combaterea celulitei din zona abdominală, a coapselor și a posteriorului. Împachetările cu pasta din argilă și apă îmbunătățesc metabolismul, reduc stratul de grăsime subcutanat, sunt eficiente pentru pierderea în greutate.

Masaj în jurul taliei, Foto: master-style-tmb.ru

Masajele cu argilă îmbunătățesc circulația sângelui, sunt relaxante, calmează durerile, au efect bun în tratamentul simptomelor unor boli reumatismale, îndepărtează ticurile nervoase. Astfel de masaje se fac și la membrele superioare și inferioare, pentru restabilirea vitalității corpului.

Video – Exerciții pentru abdomen plat și talie subțire: 

https://www.youtube.com/watch?v=reQNxaFhcBo

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.