Cele mai bune sfaturi pe care le vei citi despre slăbit

0
1968
Obezitatea
Obezitatea

Foarte multe femei suferă de o tulburare a comportamentului alimentar care constă în necesitatea de a mânca mult și des. Un astfel de comportament poate fi irațional și provocat de stresul societății în care trăim. La fiecare om senzația de foame este ceva normal însă atunci când se manifestă iar și iar, excesiv și fără limită, și devii un mare mâncău trebuie să te îngrijorezi. Factorii care pot duce la acest comportament ce predispune la obezitate sunt mulți, dar în principal se remarcă stresul, depresia și ale probleme psihologice.

Sfaturi pentru slăbit:

Pentru a slăbi trebuie să mergi la medic pentru a vedea dacă nu suferi de anumite probleme de sănătate care trebuie să fie tratate cât mai curând: dereglări hormonale, diabet, bulimie, depresie și altele.

O cauză a dorinței de a mânca necontrolat este insatisfacția sexuală. In general problemele nevrotice, depresia și stresul trebuie eliminate deoarece acestea provoacă un comportament bulimic. Cele mai afectate sunt femeile adulte sau adolescentele.

Starea de agitație permanentă poate crește dorința de a mânca în exces, de aceea pentru a nu ajunge la obezitate trebuie apelat la ajutorul unui medic spre a primi un tratament ce facilitează calmarea sistemului nervos, ameliorarea simptomelor create de conflictele afective și de stres.

Depresia, senzația de teamă, neliniște, sentimentele de tensiune și iritabilitate, pot fi cauze ale consumului mare de alimente și ale creșterii în greutate. Pierderea controlului și mâncatul excesiv mai ales de produse condimentate, sărate, dulci, bogate în calorii, devin manifestări ale unui comportament anormal care duce la acumularea kg în plus și la creșterea în greutate.

Obezitatea, bulimia

Pentru a slăbi trebuie aflate cauzele care au dus la obezitate și urmat un regim alimentar stabilit de un medic nutriționist. Multe femei suferă de stres, stări de nervi, depresie, au probleme în familie, își pierd respectul de sine, și toate acestea contribuie la dezvoltarea unui comportament anormal, inconștient, de a mânca prea mult.

Ardei iute în mâncare

În dieta pentru slăbit este recomandat ardeiul iute, acesta se consumă zilnic câte puțin, fără a exagera, deoarece are următoarele efecte asupra organismului:

  • scade nivelul de zahăr din sânge
  • reduce secreția prea mare de insulină din organism
  • intensifică metabolismul
  • inhibă procesul prin care sunt acumulate grăsimile
  • ajută la scăderea în greutate.
Legume

Pentru a slăbi este necesar un regim alimentar alcătuit din fructe și legume. Legumele proaspete sunt foarte sănătoase pentru organism:

  • conțin multe fibre și nutrienți
  • reduc nivelul de colesterol din sânge
  • conțin multe vitamine, săruri minerale, carotenoizi și antioxidanți
  • scad nivelul de zahăr din sânge
  • au fitochimicale cu efect antioxidant și detoxifiant pentru organism, care normalizează metabolismul și previn obezitatea.
Citește și:  Vezi in ce consta dieta pentru restabilirea vederii si prevenirea bolilor de ochi!
Dieta cu struguri

Toamna este sezonul strugurilor și în această perioadă merită să vă luați porția zilnică de astfel de fructe pentru că ajută la scăderea în greutate. Strugurii sunt recomandați în dietele pentru slăbit pentru că ajută la diminuarea depozitelor de grăsime din organism. Cura de strugurii este eficientă pentru a slăbi și are multe beneficii pentru organism, aceste fructe conțin:

  • 60-75% apă deci ajută la hidratarea organismului;
  • minerale – calciu, magneziu, fosfor; între aceste minerale trebuie menținut un echilibru pentru menținerea sănătății organismului; fosforul este important în dezvoltarea celulelor, pentru menținerea greutății corporale în limitele normale, a sănătății oaselor și a dinților; dacă apare o carență de astfel de minerale în organism apare și riscul unei proaste digetii și a unor variații de greutate; calciul activează o enzimă din organism care ajută la descompunerea grăsimilor;
  • vitaminele din complexul B care sunt importante pentru o digestie bună, arderea caloriilor, activarea metabolismului, menținerea sănătății sistemului nervos, gastro-intestinal, funcționarea normală a creierului, prevenirea depresiei și a bolii Alzheimer.

Dacă te supără excesul de grăsime acumulat în organism poți slăbi cu ajutărul unei diete bogate în verdețuri. Acestea (pot fi de tipul: salată de marole, spanac, stevie) îți oferă energie, minerale și vitamine, antioxidanți și fibre alimentare. În fiecare zi trebuie să consumi un castron cu salată din verdețuri și legume proaspete, asezonată cu zeamă de lămâie și puțin ulei de măsline pentru că îți menține sănătatea organisului și îți diminuează senzația de foame. O linguriță de ulei are 45 de calorii, nu consuma mai mult de 2-3 lingurițe de ulei/ zi.

Mic dejun

Pentru a slăbi trebuie să ai voință pentru a ține corect un regim alimentar. Majoritatea persoanelor care au un anumit grad de obezitate nici nu sunt interesate de dietă, doar se laudă că au de gând să urmeze un program de slăbit, ele nu rezistă tentațiilor gastronomice, mănâncă tot ce la place (alimentele gustoase și bogate în calorii) și de aceea majoritatea nu slăbesc ci din contra se îngrașă și mai mult.

Prăjituri

Dacă vrei să nu consumi mâncăruri ce conțin multe calorii nu freventa restaurantele, fast-food-urile, patiseriile și cofetăriile, deoarece în astfel de locații vei fi tentat să consumi produse care îngrașă, mai ales dacă ești și un mare pofticios și un mare mâncău.

Sport

Pentru a-ți menține silueta sau pentru a scăpa de kg în plus o soluție ce dă rezultate sigure este sportul. Prin mișcare îți îmbunătățești sănătatea și condiția fizică, elimini excesul de grăsimi depuse în organism, îți relaxezi sistemul nervos, poți dobândi o siluetă plăcută și un corp artmonios și tonifiat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.