Descopera cel mai simplu exercitiu pentru a avea muschii tonifiati!

0
100
Descopera cel mai simplu exercitiu pentru a avea muschii tonifiati!

Desi toti ne dorim acest lucru, nu este usor sa ne mentinem in forma pe tot parcursul anului. Intotdeauna trebuie un pic de efort pentru a face o anumita activitate fizica si sa ne facem timp pentru noi, macar cateva minute in ficare zi.

Pentru cei care doresc sa se mentina in forma in fiecare zi, prezentam un exercitiu foarte usor care trebuie realizat in mod regulat, zi de zi. Este suficient putin timp, un spatiu mic si multa vointa. Pentru a obtine rezultate bune, timpul pentru exercitiu trebuie sa fie crescut treptat, de la cateva minute la o ora pe zi. Pentru inceput se face o repriza de antrenament de 15 minute zilnic. Chiar si aceasta perioada scurta de sport este suficienta pentru mentinerea muschilor tonifiati si vioi.

Realizarea exercitiului: se sta pe sol cu fata in jos, se ridica in acelasi timp partea anterioara a corpului si picioarele. Muschii abdominali se tin incordati pentru a proteja spatele, mainile intinse pe laterale sau pe langa cap si picioarele intinse si ele, unite, ridicate de la nivelul solului. Se mentine pozitia cat mai mult (5-20 secunde), apoi se revine in pozitia initiala, se relaxeaza corpul mai multe secunde si se repeta miscarea. Un astfel de exercitiu poate fi realizat si invers, daca se sta pe spate (vezi foto).

Citește și:  Ciocolata neagră, o sursă de energie recomandată înainte de antrenament

La inceput se mentine mai putin contractia muschilor (doar 5 secunde) si se revine mai rapid la faza initiala pentru a nu obosi foarte tare corpul, insa treptat se va ajunge la un timp mai mare (de 20 secunde) deoarece acest antrenament progreseaza destul de rapid. Pentru incepatori sunt recomandate 5 repetari, insa dupa o perioada de instruire este indicat sa se faca cel putin 10 repetari pentru a se obtine rezultatele dorite.

Pentru acest exercitiu ai nevoie de vointa si concentrare. Contractia puternica a muschilor ajuta la stimularea circulatiei sanguine si oxigenarea tesuturilor. Exercitiul are ca rezultat tonifierea muschilor intregului corp, dar mai ales a celor abdominali si de la picioare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.