Descopera dieta pentru par frumos, ce alimente nutritive sunt necesare mentinerii sanatatii firelor de par!

0
167
Descopera dieta pentru par frumos, ce alimente nutritive sunt necesare mentinerii sanatatii firelor de par!

Parul frumos este rezultatul unei alimentatii corespunzatoare. El reflecta ceea ce noi mancam zi de zi. Dupa cum se stie este alcatuit din 97% proteine deci pentru a-l mentine sanatos trebuie sa consumam proteine. Acestea nu sunt importante doar pentru par ci si pentru intregul organism.

In acest articol va prezentam dieta pentru par frumos si cateva reguli care trebuie respectate pentru a avea o podoaba capilara placuta.

  • In primul rand nu trebuie sa se consume alimente fast-food, acestea contribuie la degradarea firelor de par.
  • Trebuie redus consumul de dulciuri, grasimi animale si mezeluri.
  • In fiecare zi este necesar sa se manance fructe, legume si produse lactate.
  • Cand se urmeaza o dieta de slabit trebuie atentie la alimentele care se consuma, prin lipsa unor nutrienti se ajunge la degradarea firelor de par, la decolorarea si pierderea elasticitatii lor.
  • Alimentele care pastreaza frumusetea parului sunt cele bogate in Omega-3, fier si vitamina B12. De asemenea acizii grasi ofera posibilitatea de a avea un par bogat, des si rezistent.
  • Morcovii sunt solutia ideala pentru a rezolva anumite probleme ale parului si pielii capului. Ei ofera volum si stralucire parului, mentin sanatatea scalpului si imbunatatesc vederea.
  • Lintea si fasolea ar trebui introduse in dieta deoarece au un continut ridicat de proteine, zinc, fier si biotina (vitamina H) care ajuta la cresterea firelor de par.
  • Ouale sunt o sursa importanta de proteine, ele contin si alte substante nutritive necesare parului, vitamina B12 si biotina.
  • Cerealele sunt bogate in vitamine (mai ales vitamina E), fier si zinc care mentin sanatatea firelor de par, de aceea nu trebuie sa lipseasca din alimentatia zilnica.
  • Produsele lactate care au un continut redus de grasimi sunt foarte bune pentru par, ajuta in cresterea lui datorita continutului ridicat de calciu.
  • De asemenea nucile, semintele de in sunt foarte bune pentru cresterea rezistentei firelor de par si mentinerea sanatatii acestuia.
  • Trebuie redus consumul de alcool.
  • Este bine sa fie evitate alimentele prea sarate sau picante, dar si produsele prajite in ulei.
Citește și:  Care sunt cele mai bune trucuri pentru părul îndreptat cu placa?

dieta pentru par frumos

Dieta pentru par frumos:

Luni

  • Mic dejun: o banana, branza de vaci, nuci, migdale, alune, caju.
  • Pranz: supa de legume (broccoli si conopida), gratar din carne de pasare, cereale integrale.
  • Cina: tocana de legume, 1-2 felii de paine din faina de grau.

Marti

  • Mic dejun: un iaurt cu o felie de paine din faina integrala.
  • Pranz: tocana din carne de pasare si legume, branza, 1-2 felii de paine din faina de grau.
  • Cina: ciorba de fasole sau carne de peste la gratar cu garnitura de orez fiert.

Miercuri

  • Mic dejun: un ou fiert, o felie de paine din faina de grau, o banana sau cateva capsuni.
  • Pranz: tocana de legume sau ciorba de peste cu 1-2 felii de paine din faina de grau.
  • Cina: supa din carne de vita cu broccoli si conopida, 1-2 felii de paine din faina de grau, sau branza cu smantana, nuci, caju, alune, migdale.

Joi

  • Mic dejun: prajitura cu branza de vaci la cuptor cu alune, caju, migdale si nuci.
  • Pranz: carne de pui fiarta sau la gratar cu o felie de paine din cereale integrale.
  • Cina: un iaurt, o cana de lapte degresat, sau un fruct (o banana sau cateva capsuni).

Vineri

  • Mic dejun: branza de vaci, un fruct (o banana sau cateva capsuni), cateva alune, caju, nuci, migdale.
  • Pranz: peste la gratar cu garnitura de orez fiert sau tocana de legume.
  • Cina: piept de pui fiert sau la gratar cu garnitura de legume si o felie de paine din faina de grau.

Sambata si duminica
Se alege un meniu din cursul saptamanii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.