Dieta Catalin Crisan

0
102

Desi pare incredibil dieta Catalin Crisan ne permite sa slabim cel putin 15 kg in doar 10 saptamani. Celebrul interpret de muzica usoara a reusit performanta de a slabi 32 de kg doar in 10 saptamani in urma unui regim alimentar tinut timp de 66 de zile, mancand din trei in trei ore, in total avand cinci mese pe zi.

Iata in ce consta dieta Catalin Crisan:

Primele 2 saptamani: Se consuma carne sau peste dar gatite fara ulei, la gratar sau fierte. Este indicat 1 ou/ zi, salamuri cat se doreste, doar 100 g de cascaval, telemea sau branza topita zilnic. Mancarea se poate condimenta cu sare, piper, boia si asezona cu zarzavaturi – marar, patrunjel si altele. Nu se consuma ceapa si usturoi. Este acceptat putin mustar fara zahar. In fiecare zi se fac exercitii fizice timp de 15 minute, sau o plimbare pe jos pe un traseu de 5 km.

Urmatoarele 9 zile: Se consuma 400 g de produse lactate/ zi si 500 g fructe, legume si zarzavaturi (crude sau sub forma de supe, mancarica, ciorbe). Supele se prepara fara ulei, iar ciorba se acreste cu lamaie. Fructele se consuma separat, iar legumele trebuie gatite fara ulei.

Dieta Catalin CrisanUrmatoarele 12 zile: Timp de 3 zile se poate manca un ou pe zi si 200 g branza sau se merge pe varianta cu 2 oua pe zi si doar 100 g branza. De asemenea, doua mese pe zi trebuie sa contina legume de culoare verde. Urmatoarele 3 zile se consuma oua, salamuri si carne cat se doreste. Urmeaza inca 3 zile in care se consuma 500 g produse lactate/ zi, 500 g fructe/ zi, completate cu legume si zarzavaturi. Ultimele 3 zile ale acestei perioade de dieta se consuma doar un ou, carne si salamuri.

Urmatoarele 13 zile: In primele 2 zile se consuma cate 500 g fructe/ zi, cate 500 g lactate/ zi si legume cat se doreste. Urmeaza 3 zile cu carne si salamuri slabe si doar o masa cu varza alba, salata si alte legume verzi. Urmatoarele 2 zile se mananca doar fructe si legume. Apoi o zi numai lactate cam 500 g. Urmeaza inca 2 zile de fructe si legume. Iar ultimele 3 zile se revine la carne si salamuri slabe.

Citește și:  Cafea arabică de cardamom cu efect energizant pentru organism

Urmatoarele 8 zile: Primele 2 zile se consuma legume si fructe, apoi o zi numai produse lactate, iar 2 zile de legume si fructe, iar ultimele 3 zile se mananca un ou, carne si salamuri slabe.

Urmatoarele 10 zile: In primele 2 zile se consuma 500 g fructe si legume/ zi si cam 400 g lactate/ zi. Ultimele 8 zile se alterneaza o zi cu salate, legume si fructe si o zi de carne slaba plus salata la o masa.

Cateva sfaturi pentru acesta dieta:

  • Trebuie respectate toate cele 5 mese, nu trebuie sarita peste nici una din ele, dar nici nu este bine sa se manance intre mese.
  • Sunt interzise bauturile alcoolice, carbogazoase, dulciurile si hreanul.
  • In fiecare zi se consuma 3 l de lichide – apa plata sau minerala, ceaiuri.
  • Se pot folosi indulcitori artificiali, dar niciodata mierea de albine.
  • Fructe care trebuie evitate: avocado, pere, struguri, mango, prune si fructele uscate. Fructele se consuma crude, fierte sau coapte.
  • Este interzis consumul de seminte, alune, nuci si fistic.
  • Legume care nu trebuie consumate sunt: porumb, fasole, dovleac, mazare, sfecla rosie, linte, cartofi, masline.
  • Legumele de culoare verde recomandate sunt: castravete, spanac, dovlecei, varza alba, broccoli, conopida, vinete, ciuperci, usturoi verde, ceapa verde, fasole verde, urzici.
  • Produse lactate interzise: branza de vaci, lapte, sana, iaurt, cas.
  • Se accepta si consumul de cafea.
  • Ultima masa este la ora 19.30.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.