Exercitii pentru umeri

0
61
Exercitii pentru umeri

Pentru a avea un corp de invidiat nu trebuie sa uitati de exercitii pentru umeri, ce va vor antrena partea cea mai vizibila a corpului. Umerii dau latimea spatelui si ofera o forma frumoasa a acestuia in orice tip de imbracaminte. Bineinteles, pentru a avea un spate frumos, trebuie sa lucrati la sala sau acasa – dupa caz – si sa obtineti forma fizica de invidiat pe care oricine si-o doreste. Umerii lucrati bine pot oferi o distractie de la un spate mai putin lat, o talie mare sau pot ameliora si forma umerilor cazuti cu care au fost inzestrati unii.

Din cauza ca articulatia umerilor este extrem de sensibila, atunci cand faceti exercitii pentru umeri trebuie sa aveti grija sa exersati si stabilizarea capsulei rotatorii a umarului si nu doar muschiul deltoid. Un antrenament corect presupune lucrarea celor trei capete ale muschiului deltoid: cel anterior, ce median si cel posterior, astfel ca si exercitiile pentru piept pot ajuta in lucrarea acestora. Trebuie sa aveti grija la exercitiile pe care le faceti petru muschii deltoizi posterior si median atunci cand va antrenati echilibrarea articulatiei.

Citește și:  Uleiurile vegetale cu grăsimi polinesaturate și acizi Omega-6 favorizează inflamațiile sistemice

Cele mai cunoscute exercitii pentru umeri sunt:

Deltoid posterior:

Fluturari laterale din aplecat cu un singur brat la cablu

Fluturari laterale din aplecat cu gantere

Deltoid lateral:

Ramat cu bara

Fluturarile laterale cu gantere

Fluturari laterale cu un singur brat la cablu

Deltoid anterior:

Arnold press-ul

Fluturarile din fata cu gantere

Impinsul de la umeri cu bara

Impinsul de la umeri cu gantere.

La fluturari este recomandat sa folositi gantere cu greutati mai mici pentru a se reduce pe cat mai mult posibil riscul accidentarilor. Exercitiile pentru umeri pot fi coroborate in timpul antrenamentului cu cele pentru piept, spate sau pot fi impartite precum „deltoid median si posterior cu spatele” ori deltoidul anterior cu exercitii pentru piept”. In cazul in care in programul de exercitii pentru spate se afla si cele pentru picioare, veti avea nevoie de o schimbare totala in calendarul de antrenamente fizice. In plus, fata de aceste exercitii este de apreciat daca va veti face un program cu exercitii specifice pentru stabilizarea si flebxibilitatea umerilor.

Nu uita să distribui dacă ți-a plăcut:
Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.