Slabeste 2-3 kg in 7 zile cu dieta Dr. Michael Breus

0
77
Dieta Dr. Michael Breus, Foto: blog.hitelfcu.com

In articol prezentam o dieta recomandata de nutritionistii americani. Este vroba despre Dr. Michael Breus care a realizat un regim alimentar extraordinar, nu o sa crezi dar secretul consta in faptul ca trebuie sa dormi 8 ore pe noapte si sa servesti alimente conform dietei lui, care sunt delicioase si astfel poti avea o stare de bine, esti odihnit si scapi si de kilogramele in exces. Un somn linistit, de 8 ore, ajuta la normalizarea echilibrului hormonal, la arderea multor calorii si deci la slabit.

Dieta Dr. Michael Breus, Foto: blog.hitelfcu.com

Dieta Dr. Michael Breus pentru o saptamana:

Luni

  • Mic dejun: 100 g branza de vaci cu continut redus de grasimi, iar ca desert o portocala.
  • Pranz: un bol de supa de legume (cu multa mazare).
  • Gustare: 10 migdale, o para.
  • Cina: 100 g piure de cartofi amestecat cu o lingurita de unt, 120 g carne de pui la gratar (recomandat este pieptul de pui) si 100 g broccoli inabusit in aburi.
  • Inainte de somn se serveste un iaurt natural cu continut redus de grasimi, indulcit cu miere.

Marti

  • Mic dejun: o ceasca de coacaze, un bol cu cereale amestecate cu putin sirop de artar.
  • Pranz: 80 g piept de curcan la gratar cu garnitura de legume, branza si rosii proaspete.
  • Gustare: un mar.
  • Cina: 160 g peste (cod) la gratar stropit cu zeama de lamaie, cu garnitura de spanac si orez fiert.
  • Inainte de somn se serveste o felie de paine prajita cu branza.
Dr. Michael Breus, Foto: blog.organizedwisdom.com
Dr. Michael Breus, Foto: blog.organizedwisdom.com

Miercuri

  • Mic dejun: o cana de lapte batut cu cereale.
  • Pranz: 30 g branza cu salata verde si ca desert fructe proaspete (mere, pere, capsuni).
  • Gustare: un baton cu cereale.
  • Cina: 120 g carne de miel preparat la cuptor cu garnitura de spanac.
  • Inainte de somn se serveste un bol de popcorn.
Citește și:  Dieta pe grupe de sange - eficienta sau nu?

Joi

  • Mic dejun: o felie de paine graham prajita cu un ou fiert.
  • Pranz: 120 g salata de ton si o portocala ca desert.
  • Gustare: 150 g iaurt cu fructe.
  • Cina: 120 g carne de curcan cu garnitura de varza de Bruxelles fiarta in aburi si un cartof fiert.
  • Inainte de somn se serveste un mar si eventual 2 linguri de unt de arahide.

Vineri

  • Mic dejun: o cana de lapte batut cu fulgi de ovaz si un pumn de stafide.
  • Pranz: 180 g carne de curcan sau carne de vita fiarta, o felie de paine prajita si o portie de salata verde.
  • Gustare: 60 g branza si o para.
  • Cina: 120 g peste fiert sau la gratar stropit cu lamaie (de preferat sa fie somon), garnitura de mazare si orez fiert in combinatie cu sparanghel.
  • Inainte de somn se serveste un iaurt.
Somon, mango, salata, biscuiti, Foto: onehealthymunchkin.blogspot.com
Somon, mango, salata, biscuiti, Foto: onehealthymunchkin.blogspot.com

Sambata

  • Mic dejun: omleta din 2 oua cu branza si ceapa verde tocata, o briosa.
  • Pranz: un bol cu supa preparata din morcovi, telina si linte.
  • Gustare: 2 felii de pepene la alegere.
  • Cina: 180 g carne de porc cu dovlecel inabusit. Ca desert un pahar cu suc de mere.
  • Inainte de somn se serveste o cana de lapte cald indulcita cu o lingurita de miere.

Duminica

  • Mic dejun: o cana de lapte batut cu un pumn de stafide.
  • Pranz: o portie de salata verde cu legume.
  • Gustare: 2 linguri de unt de arahide si o banana.
  • Cina: 170 g file de peste preparat la gratar, 2 morcovi fierti si un bol de salata de cruditati.
  • Inainte de somn se serveste un strugure sau o cana de budinca de vanilie.
Nu uita să distribui dacă ți-a plăcut:
Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.