Tehnici de relaxare rapida din Satu Mare

0
147
Tehnici de relaxare rapida din Satu Mare

Cele mai moderne tehnici de relaxare rapida din Satu Mare sunt acum la indemana oricui! O mana de experti in tehnici de relaxare rapida din orasul Satu Mare alaturi de d-nul Dani Mois te vor invata cum sa te relaxezi in cel mai scurt timp posibil. Daca oboseala sau stresul se fac simtite, si devin o problema, aplicarea unor tehnici de relaxare rapida va poate reconforta intr-un timp destul de scurt. Si fara ca efortul sa fie prea mare.

Modul de viata modern presupune un ritm mai alert, o continua alergatura, si o competitivitate tot mai acerba. Adesea, avem doua joburi, lucram peste program, incercam sa castigam mai mult, mai rapid, mai bine. Iar acest efort nu ramane fara urmari. Stresul preia conducerea, apar dureri de cap, o stare de graba, de agitatie, insomnie, si intram intr-un cerc vicios, din care cu greu mai iesim.

Stresul devine cronic, si ajungem sa il consideram ceva obisnuit. Iar pentru a nu intra in starea de stres cronic, e nevoie de un efort constient al organismului. De folosirea unor tehnici de relaxare rapida, care pot fi aplicate oricand, si mai ales oriunde. Atat acasa cat si la serviciu, pe strada, in sala de examen, sau in anticamera in care asteptati o intalnire importanta sau un interviu.

In special cand somnul nu e suficient, sau din punct de vedere calitativ nu e odihnitor, creierul se va odihni doar prin relaxare. Iar aceasta nu vine niciodata de la sine, ci este nevoie de un efort constient pentru a o determina. O minte antrenata se va relaxa usor, in timp ce una neantrenata va intra in cercul vicios al stresului si grabei, persoana respectiva avand impresia ca timpul a intrat in sac, si ca nu-i mai ajunge timpul.

Aici intervine antrenamentul mental, prin intermediul caruia se invata acele tehnici de relaxare rapida pe care le putem folosi oricand. Este vorba de un set de exercitii diverse, fiecare avand rolul lui, rezultatul final fiind formarea unor deprinderi care duc la o mare usurinta in aplicarea lor instantanee.

Cea mai mare piedica in calea antrenamentului mental este faptul ca noi nu constientizam, adesea, ca rulam pe „pilot automat”, si ca stresul a preluat controlul mintii noastre. Ajungem sa intram intr-o stare de obisnuinta, de adaptare aparenta la stres, si sa consideram starea de stres cronic ca fiind normala. Ca facand parte din noi, din felul nostru de a fi. Abia cand simptomele devin grave, tot mai greu de suportat, si apar accidente, conflicte, boli sau dureri puternice, incepem sa realizam, vag la inceput, ca am intrat in plasa unui inamic nevazut, numit stres cronic.

Tehnici de relaxare

Este momentul sa rezolvam problema, si rezolvarea ei e in interiorul fiecaruia. Unii incearca sa ia medicamente, care pe termen scurt adorm simturile, si ascund oarecum problema, afectand organismul si producand adesea dependenta! E o solutie buna doar in cazurile grave, cand deja e prea tarziu si organismul e in pericol imediat! In cazurile in care suntem inca functionali, solutia optima, pe termen lung, este crearea unei „dependente” de… exercitiile de antrenament mental. Iar pentru situatiile de urgenta, se poate apela oricand la tehnici de relaxare rapida disponibile.

Citește și:  Cat de buna este carnea de miel, care sunt proprietatile ei nutritive?

Persoanele care cunosc aceste tehnici le predau la randul lor altora, adesea prin internet, de la distanta, dar de preferat e sa fie langa client. Astfel ia nastere si in Romania o profesie de tip american, numita life coach – in traducere, antrenor pentru viata, iar acesti oameni sunt cu adevarat dedicati imbunatatirii vietii personale a clientilor lor.

Invatarea acestor tehnici de relaxare rapida presupune un efort sustinut, e vorba de cateva sedinte – uneori 5 pana la 10 sedinte, a cate o ora, sau chiar doua ore, timp in care life coach-ul explica fiecarui client partea teoretica a tehnicilor folosite, modul lor de functionare, modul de actiune asupra organismului si in special asupra functionarii creierului, si apoi se trece la exercitii practice, care ocupa de regula macar jumatate din timpul total al instruirii.

Exercitiile din cadrul acestor tehnici sunt diverse, si constau in respiratii dirijate, relaxare fizica, auditii cu sunete special create pentru relaxare (atentie, nu e vorba de muzica de relaxare, ci de anumite sunete, cu frecvente bine dirijate, create de experti), imaginatie dirijata, autosugestie avansata, evocarea unor amintiri placute, si mai ales conditionarea lor printr-un mecanism de ancorare de tip Pavlovian, care are ca rol accesarea rapida a exercitiilor si starilor mentale relaxante, de cate ori este nevoie, oriunde si oricand. Nu in ultimul rand, prezenta coach-ului, sfaturile lui, ajuta clientul sa invete mai rapid, il motiveaza si incurajeaza sa respecte programul prestabilit, sa nu renunte, si asta pana la asimilarea completa a acestor tehnici de relaxare rapida.

Avantajele sunt incontestabile, principalul lucru este ca le putem folosi in orice situatie pe care o percepem ca fiind deranjanta. Inaintea unui examen, a unui interviu pentru un post, a unei discutii cu seful, a unor discutii aprinse cu colegii, clientii sau membri ai familiei, se pot folosi tehnicile care actioneaza instantaneu, si schimba radical starea mentala a fiecarui utilizator.

E ca si cum ar exista un buton magic, pe care il putem apasa oricand, si care reseteaza imediat orice sentiment negativ, orice gand negru, orice suparare, oriunde, oricand, in orice situatie. Tot ce avem nevoie e sa invatam sa il folosim, daca ne dorim asta cu adevarat. Mai multe informatii se pot obtine pe blogul  invingestresul.wordpress.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.