Vezi dieta pentru 7 zile care te ajuta sa pierzi 8-10 kg

0
182

Aceasta dieta pentru 7 zile este adecvata persoanelor supraponderale, pentru pierderea in greutate intr-o perioada scurta de timp. Nu este foarte stricta si nu trebuie sa te infometezi, din contra contine legume si fructe bogate in minerale, vitamine si substante hranitoare. Ajuta organismul sa elimine o mare parte din toxine, care daca stagneaza prea mult in intestine dau o stare generala de rau, de ameteala, dureri de cap si somnolenta.

Salata cu rosii, castraveti, masline si cubulete de branza, Foto: arteecucinadaclo.blogspot.ro

Zilnic se bea ceai verde si se consuma fructe proaspete sau sucuri naturale din fructe (mai ales pe baza de mere si citrice). Nu se bea alcool, nu se consuma multa sare, trebuie exclus zaharul, condimentele si dulciurile. Cel mai indicat fruct este grapefruit-ul pentru ca ajuta la arderea grasimilor. Carnea recomandata este cea de pui dar fara grasime si pielita, in special pieptul de pui pentru ca asigura necesarul de proteine in organism. Pe tot parcursul zilei se bea apa plata, dar nu apa carbogazoasa. Legumele se consuma crude, fierte, aburite sau coapte si pot fi stropite cu putin ulei de masline si zeama de lamaie pentru a fi mai gustoase. Salatele din legume nu se amesteca niciodata cu sosuri pe baza de smantana, iaurt sau maioneza pentru ca au un continut ridicat de calorii.

Dieta pentru 7 zile:

Luni

  • Carne de pui la gratar cu legume fierte in aburi, Foto: cuisineflipp.blogspot.ro
    Carne de pui la gratar cu legume fierte in aburi, Foto: cuisineflipp.blogspot.ro

    Mic dejun: 150 g iaurt natural cu continut redus de grasimi, o cana de ceai verde sau ceai de plante neindulcit.

  • Pranz: 250 g supa de pui fara sare, sau carne de pui la gratar cu legume fierte in aburi.
  • Cina: 150 g iaurt natural cu continut redus de grasimi, o cana de ceai verde sau ceai de plante neindulcit.

Marti

  • Mic dejun: doua rosii bine coapte.
  • Pranz: o portie de salata verde, cu rosii si castraveti, putin ulei de masline sau alt tip de ulei vegetal.
  • Cina: 150 g iaurt natural cu continut redus de grasimi, sau o cana de lapte neindulcit.

Miercuri

  • Iaurt cu cereale, Foto: arteecucinadaclo.blogspot.ro
    Iaurt cu cereale, Foto: arteecucinadaclo.blogspot.ro

    Mic dejun: 200 g lapte cu cacao fara zahar sau o cana de ceai verde sau ceai de plante neindulcit. Se poate inlocui laptele cu iaurt si cereale.

  • Pranz: 200 g supa de pui fara sare.
  • Cina: 150-200 g iaurt natural cu continut redus de grasimi, sau o cana de lapte neindulcit.

Joi

  • Mic dejun: 2 portocale de marime medie.
  • Pranz: fructe la alegere (mere, portocale, kiwi, clementine, mandarine). Nu sunt indicate bananele si strugurii pentru ca au multe calorii.
  • Cina: 1-2 grapefruit.

Vineri

  • Dieta simpla pentru scaderea in greutate, Legume, verdeturi si carne de pui
    Dieta simpla pentru scaderea in greutate, Legume, verdeturi si carne de pui

    Mic dejun: 2 oua fierte.

  • Pranz: 250 g carne de peste fiert sau preparat la gratar, sau 200 g carne fiarta de pui cu garnitura de mazare sau salata de legume si verdeturi.
  • Cina: 150 g branza de vaci.

Sambata

  • Mic dejun: 150 g iaurt natural cu continut redus de grasimi, o cana de ceai verde sau ceai de plante neindulcit.
  • Pranz: un pahar de 250 ml suc de grapefruit sau de kiwi.
  • Cina: o cana de lapte cald neindulcit.

Duminica

  • Mic dejun: 2 oua fierte si o cana de ceai verde sau ceai de plante neindulcit.
  • Pranz: fructe la alegere (mere, pere, portocale, mandarine, kiwi, grapefruit). Nu se consuma banane si struguri.
  • Cina: o portie de salata de legume asezonata cu putin ulei de masline, sare si zeama de lamaie.
Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.