Vrei sa ai o silueta de invidiat ca Angelia Jolie? Vezi in ce consta dieta Angeliena Jolie

0
341
Angelina Jolie, Foto: becomegorgeous.com

Exista multe celebritati care isi petrec ore intregi la sala pentru a avea o silueta de invidiat, insa nu toate fac acest lucru sau au timp de sport.

Angelina Jolie este cunoscuta ca o actrita celebra si un sex simbol al planetei, este deseori admirata de femei pentru corpul suplu ca de zeita, iar barbatii nu-si mai pot lua ochii de la ea. Cum credeti ca reuseste sa se mentina asa? Ei bine, sa nu aveti impresia ca merge la sala si face antrenamente istovitoare, sau are obiceiul de a nu manca toata ziua pentru a se infometa. Secretul ei este o dieta normala care o ajuta sa scape de kg in plus. Ea urmeaza o dieta care consta in alimente ce au continut redus de calorii, pe care daca doriti sa o urmati ar fi indicat mai intai sa consultati un nutritionist.

Angelina Jolie, Foto: becomegorgeous.com

Dieta Angeleina Jolie:

In primul rand actrita se trezeste devreme si nu mananca niciodata dupa ora 7 seara.

Prima zi:

  • La ora 7 dimineata, la micul dejun: 50 g terci de grau cu un pahar de lapte degresat. Terciul de grau se realizeaza astfel: se fierbe un pahar de grau in 600 ml apa la foc mic, pentru gust se pune putina sare.
  • La ora 10: piure de fructe (o banana si 60 g capsuni), o clatita si un ou fiert.
  • La ora 13, la pranz: 150-200 g file de peste somon la gratar, 50 g mazare fiarta, salata verde si suc de portocale.
  • La ora 16, gustarea de dupa-amiaza: 150 g suc de portocale cu 30-40 g musli.
  • Seara, la ora 18-19, la cina: 150-200 g piept de pui fier sau preparat la gratar, budinca de orez, salata de rosii, 150 g cartofi fierti sau copti si putina zeama de lamaie. La desert fructe, actrita alege coacazele negre.
Citește și:  Dieta vegana optimala - alimentatie vegetariana

A doua zi:

  • Micul dejun: 60 g fulgi de cereale, un pahar de lapte ce are continut redus de grasimi, eventual un mar.
  • Gustarea de la ora 10: o felie de 70 g paine prajita, 40 g branza ce are continut redus de grasimi, 60 g rosii.
  • Masa de pranz: 150-200 g file de peste marin cambula la gratar, 200 g paste cu sos de rosii, o jumatate de grapefruit ca desert.
  • Gustarea de dupa-amiaza: o briosa mica cu branza topita care are continut redus de grasimi, indulcita cu miere de albine.
  • Cina: 150 g carne slaba la gratar, 150-200 g cartofi fierti, 125 g salata de legume si verdeturi, un fruct la desert.
  • Eventual seara daca apare senzatia de foame se ia un castravete sau o rosie.

A treia zi:

  • Dimineata, la micul dejun: un pahar de lapte fara continut ridicat de grasimi cu 125 g cereale.
  • Pranz: o felie de paine de aproximativ 25 g, o cantitate de 75 g peste sardine, 75 g struguri. De asemenea se poate manca 150-200 g carne de pui dietetica, 75 g cartofi prajiti dar in cantitate mica pentru ca au ulei, 150-170 g broccoli fierti in aburi si o mandarina ca desert.
  • Gustarea de dupa-amiaza: biscuiti cu 120 g branza dulce.
  • Cina: 150-200 g file de peste marin cu garnitura de cartofi copti la cuptor, salata de rosii si ciuperci.

Dieta se repeta si se tine timp de 15 zile, te ajuta sa-ti reduci greutatea corpului cu aproximativ 5-7 kg. Daca se face sport, se bea multa apa pentru ca organismul sa fie bine hidratat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.