6 Alimente recomandate în dietă, care ajută la arderea grăsimilor

0
205

Există alimente care au substanțe nutritive, vitamine și minerale, și care stimulează digestia, îmbunătățesc metabolismul, oferă un plus de energie și mențin sănătatea organismului. În plus, aceste alimente luptă și împotriva grăsimilor, deci previn obezitatea.

Merele – Aceste fructe conțin pectină, o substanță care reduce nivelul de grăsime din organism, astfel aceasta nu mai este depozitată și nu mai are loc creșterea în greutate. Merele ajută la echilibrarea nivelului de zahăr din sânge, susțin echilibrul acido-bazic, oferă energie pentru că au numeroase vitamine și minerale, cresc fluidele corpului, previn numeroase afecțiuni și boli, mențin sănătatea inimii, ajută la creșterea masei musculare și la diminuarea reacțiilor catabolice din organism.

Grapefruit – Nu trebuie să mănânci doar acest fruct zile la rând, este suficient să-l introduci în alimentație, doar jumătate de grapefruit pe zi, ca desert. Specialiștii spun că acest fruct reduce nivelul de insulină, îmbunătățește digestia, ajută la arderea grăsimilor și încetinește depozitarea lor. Fructul are efect antibacterian, depurativ, antiviral, de prevenire a multor afecțiuni și boli, mai ales ale tractului gastro-intestinal.

Afinele – Aceste fructe sunt o sursă de antioxidanți și vitamine care ajută în menținerea sănătății și reducerea greutății corporale. Afinele îmbunătățesc memoria, cresc imunitatea organismului, stimulează capacitatea de concentrare, elimină stările de anxietate și depresie, previn demența și bolile neurodegenerative. Au proprietăți antiinflamatorii, antioxidante, vitaminizante și mineralizante. Sunt bogate în vitamina C, antociani, substanțe flavonoide și fitonutrienți necesari pentru sănătatea organismului.

Citește și:  De ce japonezii sunt slabi și trăiesc mult?

Usturoiul – Este considerat un adevărat medicament pentru organism deoarece previne multe afecțiuni și boli, ajută în tratamentul diabetului, scade hipertensiunea arterială, împiedică depozitarea grăsmilor și acumularea lor în corp, previne creșterea în greutate și ajută în dietele de slăbire. Usturoiul are proprietăți antibiotice naturale, antibacteriene, antiseptice, antidepresive, antiparazitare, oferă energie și vitalitate corpului, scade nivelul de colesterol din sânge, previne riscul de îmbătrânire prematură a organismului, bolile cardiovasculare și bolile degenerative.

Migdalele sunt sănătoase pentru organism, au multe proteine, fibre care înfrânează absorbția și acumularea grăsimilor în organism, previn acțiunea carbohidraților asupra nivelului de zahăr din sânge, stimulează memoria. Migdalele au efect bun asupra pielii, părului și unghiilor, cresc rezistența oaselor pentru că au calciu, dar și nivelul de globule roșii din sânge pentru că au fier.

Lecitina ajută în descompunerea grăsimilor pentru că are multă vitamina B5, ajută la funcționarea sistemului nervos pentru că are colină, previne stările de insomnie și anxietate datorită inozitolului din compoziția ei. Lecitina este importantă pentru întreg organismul uman, pentru inimă, creier, bilă, ficat și sistem nervos. Surse de lecitină sunt: germeni de grâu, cerealele, soia, gălbenușul de ou, peștele și lintea. Lecitina combate stările de iritabilitate, oboseală, astenie și tulburările de memorie. Ajută la menținerea sănătății ficatului și a bilei, intensifică secreția biliară, îmbunătățește metabolismul.

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.