Cele mai bune exerciții fizice pentru combaterea insomniei

0
86

Multe femei se simt afectate din ce în ce mai mult de stres, fapt ce provoacă tulburări de somn. Aceasta este concluzia la care au ajuns cercetătorii în urma studiilor realizate în ultimii ani cu privire la legătura care există între somn, sănătate și frumusețe. Pentru a avea o starea bună de sănătate și un aspect frumos organismul nu trebuie pivat de somn. În plus, insomnia este un inamic al sistemului nervos, poate scădea memoria, capacitatea de concentrare, performanțele psihice și intelectuale.

Exerciții fizice pentru un somn mai bun, Foto: lyp.passionconnect.in

Cele mai bune exerciții fizice de pregătire a organismului pentru somn:

Astfel de exerciții sunt foarte simple și eficiente pentru relaxarea corpului și a minții. Se pot face chiar înainte de a merge la culcare deoarece au efect bun de inducere a somnului liniștit.

Exercițiul 1

Exercițiul 1: Stai întins pe spate, ridici brațele în sus, le sprijini pe sol, le ții relaxate, la fel și umerii, ții genunchii ridicați și tălpile pe sol. În timpul respirației ridici pelvisul dar menții omoplații la nivelul solului. Revii la poziția inițială în timpul expirației și apoi repeți exercițiul de câteva ori.

Exercițiul 2

Exercițiul 2: Stai pe sol cu picioarele întinse și partea superioară a corpului ridicată. Pui în dreptul abdomenului o păturică pentru sprijin, iar cu mâinile prinzi degetele de la picioare. Menții poziția timp de câteva secunde, nu trebuie să apleci capul în față.

Exercițiul 3

Exercițiul 3: Acesta este unul din cele mai simple și relaxante exerciții care se pot face înainte de culcare – îndrepți coloana vertebrală. Stai întins pe sol, pe o saltea de gimnastică. Ții membrele inferioare puțin depărtate, capul spijinit pe sol, brațele pe lângă corp, umerii drepți. Închizi ochii și te relaxezi, vei vedea că acest exercițiu oferă o stare foarte plăcută, te scapă de stres și durerile de spate.

Citește și:  Cura cu Detoxicolon pentru detoxifierea organismului
Exercițiul 4aExercițiul 4bExercițiul 4c

Exercițiul 4: Stai în picioare, cu tălpile puțin depărtate la nivelul umerilor. Ridici ușor brațele în sus în timp ce respiri profund și le ții câteva secunde în sus. Revii cu brațele în jos în timpul expirației, te lași puțin în jos, îndoind genunchii, relaxând corpul de fiecare dată. Repeți exercițiul de câteva ori cu ochii închiși. Vei observa cum prin acest exercițiu corpul tău devine mai relaxat.

Exercițiul 5

Exercițiul 5: Un pic de relaxare înainte de culcare este o idee bună pentru a avea un somn liniștit. Pentru aceasta trebuie să iei o poziție confortabilă de yoga, să pui o pernă la spate pentru sprijin, să ții spatele drept, picioarele încrucișate, coatele sprijinite pe genunchi, ții ochii închiși și respiri profund timp de câteva minute. Acest exercițiu de meditație este relaxant, ajută în combaterea insomniei. În plus, ca un exercițiu suplimentar poți răsuci corpul spre stânga și spre dreapta, pui mâna dreaptă pe genunchiul stâng și invers.

Exercițiul 6

Exercițiul 6: Stai în poziție de meditație yoga, cu picioarele încrucișate, te apleci în față, întinzi brațele înainte pe pat. Acest exercițiu este relaxant pentru zona superioară a corpului, elimină tensiunile acumulate la spate și gât.

Exercițiul 7aExercițiul 7b

Exercițiul 7: Așezi 2 perne una peste alta, îndoi genunchiul drept, ții piciorul stâng întins, te sprijini pe brațe, apoi te lași pe perne cu capul pe o parte și te relaxezi. Schimbi poziția pe partea cealaltă și repeți exercițiul.

Exercițiul 8

Exercițiul 8: Stai pe spate, ții piciorul stâng întins și ridici genunchiul drept spre piept și îl ții cu palmele. Menții poziția câteva minute, revii la poziția inițială și repeți exercițiul cu celălalt genunchi.

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.