6 secrete pentru a slăbi rapid și a avea o siluetă de vis

0
946

Ce recomandă nutriționiștii pentru a avea o siluetă de vis? Sunt 7 secrete care trebuie știute și aplicate de oricine dorește să ajungă la greutatea normală.

Scăderea în greutate, Foto: thenutritionalsource.com
Scăderea în greutate, Foto: thenutritionalsource.com
  1. Primul secret se referă la grăsime și musculatură. Pentru a avea un corp armonios trebuie să diminuezi stratul de grăsime și să crești masa musculară. Pentru aceasta trebuie să ții dietă dar și să începi un program de antrenament pentru musculatura corpului. Atenție la ce mâncați! Nu uitați de cantitatea corectă de proteine, grăsimi și carbohidrați. În mod normal procentele sunt: 30-50% carbohidrați, 25-35% proteine și 25-35% grăsimi. Dacă se dorește scăderea în greutate se reduce cantitatea de grăsimi la 10-15% și se crește cea de carbohidrați la 40-60%. Cea mai bună din punct de vedere biologic este proteina din zer deoarece are mulți aminoacizi. Vegetarienii pot consuma proteine din soia. Ouăle și carnea de vită sunt recomandate în regimul alimentar al sportivilor sau al persoanelor care doresc o creștere a masei musculare.

    Capsule cu ulei de pește, Foto: blog.bulletproof.com
    Capsule cu ulei de pește, Foto: blog.bulletproof.com
  1. Folosește uleiul de pește ca supliment nutritiv. Este un produs foarte bun pentru organism, îmbunătățește starea de sănătate și ajută la scăderea în greutate (împreună cu exercițiile fizice realizate în mod regulat). Uleiul de pește consolidează sistemul imunitar, are vitamina A, D, acizi grași Omega-3, scade trigliceridele din sânge, înlătură stresul, oboseala și depresia, este bun pentru dezvoltarea oaselor, pentru piele, dinți, unghii, vedere, sistem digestiv și respirator. Foarte important este că ajută la arderea grăsimilor, previne formarea plăcilor de aterom și ateroscleroza.

    Antrenament la oglindă, Foto: keyword-suggestions.com
    Antrenament la oglindă, Foto: keyword-suggestions.com
  1. Pentru a vedea ce progrese faci în timpul unui regim de slăbire te poți fotografia mai des și cântări zilnic. De asemenea este bine să te uiți într-o oglindă în timp ce faci sport deoarece astfel depui mai mult efort fizic și faci exercițiile corect. În acest fel vei obține rezultate bune deoarece mișcările sunt corecte și devin eficiente, mușchii corpului sunt antrenați cum trebuie iar oxidarea grăsimilor va fi mult îmbunătățită. Oglinda sau fotografia îți oferă șansa de a-ți admira corpul și progresele realizate în urma efortului depus în timpul exercițiilor fizice.

    Aerobic în ritmul muzicii, Foto: sistacafe.com
    Aerobic în ritmul muzicii, Foto: sistacafe.com
  1. Ascultă muzică în timp ce faci sport! Cele mai bune exerciții în ritmul muzicii sunt cele de tip aerobic. Muzica te distrează și te ajută împreună cu exercițiile să-ți modelezi corpul sau să slăbești. Muzica îți va induce o stare de bună dispoziție și energie, te va stimula să te antrenezi mai bine, astfel îți vei stimula circulația venoasă, aportul de oxigen și îți vei accelera metabolismul. Prin intensificarea arderilor din corp se va diminua stratul de țesut adipos sau colăceii de grăsime și vei scăpa de obezitate.

    Apă înainte de masă, Foto: draxe.com
    Apă înainte de masă, Foto: draxe.com
  1. Încearcă să îți reduci pofta de mâncare! Soluții există!
  • Bea un pahar de apă înainte de a servi masa.
  • Nu condimenta mâncarea și redu consumul de sare.
  • Mănâncă un fruct înainte de masă și îți vei diminua pofta de mâncare.
  • Un pic de ciocolată poate reduce apetitul și astfel vei mânca mai puțin.
  1. Nu te antrena excesiv! Ajung 45 de minute de antrenament. Dacă te antrenezi mai mult corpul va produce o cantitate prea mare de cortizol, un hormon de stres care afectează dezvoltarea țesutului muscular.
loading...
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ