10 exercitii pentru prevenirea si vindecarea varicelor

0
943

Pentru prevenirea varicelor si a agravarii celor existente exista o serie de exercitii fizice foarte utile si usor de realizat. Dupa cum se stie una din cauzele varicelor este sedentarismul. Avand in vedere ca o astfel de persoana are o activitate fizica prea scurta, recomandam cateva exercitii pentru punerea sangelui in miscare la picioare.

Exercitii pentru prevenirea si vindecarea varicelor:

1. Mergi pe jos macar o ora pe zi.

2. Renunta sa folosesti liftul si urca pe scari.

Exercitiul 3 pentru varice, Foto: aljjajungbobox.tistory.com

3. Stai culcat pe spate si tine bratele si picioarele vertical. Apropie si departeaza bratele si picioarele de 2-4 ori, apoi indoaie bratele si picioarele la piept de 4 ori. Exercitiul se repeta de 5 ori.

4. Stai culcat pe spate cu picioarele vertical si bratele intinse pe sol. Indoaie usor genunchii la piept si rasuceste bazinul spre stanga astfel incat coapsa sa fie rulata pe sol pe acea parte. Revino in pozitia culcat pe spate si cu picioarele intinse. Indoaie genunchii si ruleaza spre dreapta, apoi revino la pozitia initiala. Exercitiul se repeta de 5-8 ori.

5. Stai culcat pe spate si ridica picioarele la 45 de grade. Stai culcat pe spate si ridica picioarele vertical. Pozitia corpului trebuie sa fie cu sprijin pe omoplati si in regiunea lombara. Incet se coboara bazinul si se revine iar in pozitia cu picioarele pe verticala. Exercitiul se repeta de 6-8 ori.

Exercitiu pentru varice, Foto: pdaddyx.blogspot.ro/

6. Stai pe sol, cu spatele si picioarele sprijinite de perete astfel incat greutatea sa fie pe omoplati. Du incet picioarele peste cap si revino in pozitia cu ele vertical. Urmeaza o pauza de cateva secunde pentru relaxare si apoi repeta exercitiul.

Citește și:  Ce sunt glucidele și care este importanța lor în organism

7. Stai ghemuit, cu bratele pe sol, intinzi genunchii si nu desprinzi bratele din pozitia de sprijin. Revii in ghemuit si repeti exercitiul de 5 ori.

Exercitiu, Foto: yogaatmines.blogspot.ro

8. Stai culcat pe spate, mai exact te sprijini pe omoplati si tii mainile sub regiune lombara pentru ca sa iti mentii echilibrul. Cu picioarele faci o miscare de forfecare inainte si inapoi astfel incat sa maresti treptat amplitudinea. Revii la pozitia de la care ai plecat si apoi repeti exercitiul de 5 ori.

9. Stai pe genunchi si te sprijini pe antebrate. Intinzi piciorul stang si il balansezi spre lateral. Te intorci spre stanga si te asezi pe spate, tii bratele pe sol si picioarele vertical si realizezi departarea si apropierea lor. Faci o pauza de cateva secunde pentru relaxare. Apoi revii la pozitia pe genunchi si sprijin pe antebrate. Intinzi piciorul drept si il balansezi spre lateral. Te intorci spre dreapta si te asezi pe spate, tii bratele pe sol si picioarele vertical si realizezi departarea si apropierea lor. Exercitiul se repeta de 4 ori.

Exercitiu 10 - Pozitia barcuta, Foto: pics9.this-pic.com

10. Stai culcat pe burta in pozitia barcuta. Indoi usor picioarele spre spate si apuci gleznele cu mainile. Executi o miscare de leganare si apoi dai drumul la glezne. Te intorci pe spate si ridici picioarele, apuci gleznele si faci o miscare de balansare pe solduri. Exercitiul se repeta de 4 ori.

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.