10 exerciții pentru prevenirea și vindecarea varicelor

0
1053

Pentru prevenirea varicelor și a agravării celor existente există o serie de exerciții fizice foarte utile și ușor de realizat. După cum se știe una din cauzele varicelor este sedentarismul. Având în vedere că o astfel de persoană are o activitate fizică prea scurtă, recomandăm câteva exerciții pentru punerea sângelui în mișcare la picioare.

Exerciții pentru prevenirea și vindecarea varicelor

1. Mergi pe jos măcar o oră pe zi. Mersul pe jos este cel mai bun medicament pentru organism, îți menține sănătatea și te scapă de multe boli grave.

2. Renunță să folosești liftul și urcă pe scări.

3. Stai culcat pe spate și ține brațele și picioarele vertical. Apropie și depărtează brațele și picioarele de 2-4 ori, apoi îndoaie brațele și picioarele la piept de 4 ori. Exercițiul se repetă de 5 ori.

4. Stai culcat pe spate cu picioarele și brațele întinse pe sol. Îndoaie ușor genunchii la piept și răsucește bazinul spre stânga astfel încât coapsa să fie rulată pe sol pe acea parte. Revino în poziția culcat pe spate și cu picioarele întinse. Îndoaie genunchii și rulează spre dreapta, apoi revino la poziția inițială. Exercițiul se repetă de 5-8 ori.

5. Stai culcat pe spate și ridică picioarele la 45 de grade. Stai culcat pe spate și ridică picioarele vertical. Poziția corpului trebuie să fie cu sprijin pe omoplați și în regiunea lombară. Încet se coboară bazinul și se revine iar în poziția cu picioarele pe verticală. Exercițiul se repetă de 6-8 ori.

Tratament varice – Alte exerciții care vindecă un început de varice

6. Stai pe sol, cu spatele și picioarele sprijinite de perete astfel încât greutatea să fie pe omoplați. Du încet picioarele peste cap și revino în poziția cu ele vertical. Urmează o pauză de câteva secunde pentru relaxare și apoi repetă exercițiul.

Citește și:  Productivitatea zilnică vă este afectată de dureri de spate insuportabile? Vezi ce recomandări au specialiștii pentru a scăpa de ele

7. Stai ghemuit, cu brațele pe sol, întinzi genunchii și nu desprinzi brațele din poziția de sprijin. Revii în ghemuit și repeți exercițiul de 5 ori.

8. Stai culcat pe spate, mai exact te sprijini pe omoplați și ții mâinile sub regiunea lombară pentru ca să îți menții echilibrul. Cu picioarele faci o mișcare de forfecare înainte și înapoi astfel încât să mărești treptat amplitudinea. Revii la poziția de la care ai plecat și apoi repeți exercițiul de 5 ori. Și exercițiul săgeata este important, mai ales că el consolidează regiunea lombară.

9. Stai pe genunchi și te sprijini pe antebrațe. Întinzi piciorul stâng și îl balansezi spre lateral. Te întorci spre stânga și te asezi pe spate, ții brațele pe sol și picioarele vertical și realizezi depărtarea și apropierea lor. Faci o pauză de câteva secunde pentru relaxare. Apoi revii la poziția pe genunchi și sprijin pe antebrațe. Întinzi piciorul drept și îl balansezi spre lateral. Te întorci spre dreapta și te așezi pe spate, ții brațele pe sol și picioarele vertical și realizezi depărtarea și apropierea lor. Exercițiul se repetă de 4 ori.

10. Stai culcat pe burtă în poziția bărcuță. Îndoi ușor picioarele spre spate și apuci gleznele cu mâinile. Execuți o mișcare de legănare și apoi dai drumul la glezne. Te întorci pe spate și ridici picioarele, apuci gleznele și faci o mișcare de balansare pe șolduri. Exercițiul se repetă de 4 ori. Acest exercițiu poate trata durerile și afecțiunile spatelui.

Nu uita să distribui dacă ți-a plăcut:
Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.