Vrei sa ai o silueta de vis? Alege antrenamentele cardio pentru slabit

0
135

Cu putina ambitie si motivatie reusesti sa slabesti rapid folosind antrenamentul cardio sau sportul de anduranta. Cei care nu stiu la ce se refera cuvantul ,,cardio” si astfel de antrenamente, trebuie sa stie ca ele ajuta la piederea in greutate, daca din intamplare ati mancat prea mult in sezonul rece si v-ati rotunjit, ele sunt benefice pentru inima, intaresc sistemul cardiovascular, ajuta la reducerea nivelului de colesterol rau din organism, a tesutului adipos, ofera o stare de bine, de energie, calmeaza sistemul nervos si imbunatatesc somnul.

Pentru a practica acest sport de anduranta aveti nevoie de o banda de alergat. Daca nu vreti sa investiti bani in acest produs, puteti merge la o sala de sport unde au si banda de alergat si o puteti folosi.

Alergat in aer liber, Foto: allhealthwellness.com.au
Alergarea in aer liber este foarte placuta, Foto: allhealthwellness.com.au

Cum se realizeaza antrenamentul cardio?

Pentru a slabi eficient este nevoie sa efectuati un antrenament continuu de 30-40 minute. In acest fel veti transpira si veti da jos caloriile acumulate. Daca nu veti respecta aceasta sedinta de 30-40 minute, nu veti reusi sa dati jos kg in plus, nici macar un gram. Specialistii recomanda acest exercitiu aerobic deoarece contribuie la oxigenarea creierului si a intregului organism, la normalizarea tensiunii arteriale, la consolidarea sistemului cardiovascular si la revigorarea organismului.

Specialistii in domeniu recomanda trei sedinte cardio pe saptamana. Cei care vor sa slabeasca rapid nu trebuie totusi sa depaseasca aceste trei sedinte si sa exagereze cu antrenamentul deoarece isi vor obosi prea tare organismul, vor face febra musculara si nici nu vor da mai multe kg jos. Foarte important este sa se efectueze corect exercitiile. Efortul trebuie dozat, iar in timpul exercitiilor este necesar sa se respire bine. Daca in 7 zile deja ati slabit cat v-ati dorit nu trebuie sa va opriti, ci sa continuati in mod echilibrat aceste exercitii (o data pe saptamana) deoarece asa va veti mentine greutatea normala si talia subtire dobandita. Astfel de antrenamente ajuta si la eliminarea celulitei de pe picioare, deci pentru femei sunt necesare, deoarece ele sunt predispuse la aceasta afectiune atat de inestetica.

Banda de alergat, Antrenament cardio, Foto: allhealthwellness.com.au
Banda de alergat, Antrenament cardio, Foto: allhealthwellness.com.au

Banda de alergat este aparatul ideal pentru a va forma o silueta de vis.

Daca sunteti o femeie activa, care iubeste sportul, nu veti avea nici o problema in alegerea acestui aparat, deoarece cu siguranta veti dori sa il folositi cu placere. Daca din contra sunteti mai comoda si sedentara, o femeie care nu prefera sa faca prea mult sport, trebuie sa alegeti varianta mai placuta, de a face o plimbare de recreere in parc si un pic de alergare timp de 30-40 de minute va va ajuta sa slabiti si sa va mentineti in forma.

Pentru incepatori cu siguranta banda de alergat va parea foarte utila insa sa nu credeti ca nu va necesita si sa faceti efort. Veti vedea ca la inceput este posibil sa faceti febra musculara, insa nu disperati ca aceasta va trece si apoi rezultatele pe care le veti obtine in cel putin 7 zile va vor uimi cu adevarat. Corpul va fi mai tonifiat, veti avea mai multa energie, veti slabi si va veti mentine forma corpului in limitele dorite prin acest exercitiu realizat in continuare, dar nu in mod frecvent.

Femeile care sunt comode si nu vor sa mearga la sala de sport pot achizitiona o bicicleta ergonomica, care este un aparat mai usor de folosit decat banda de alergat si mai putin ,,stresant”, in sensul ca da posibilitatea de a sta jos insa trebuie de luat in calcul si faptul ca in acest caz caloriile se ard mai lent. La fel de eficiente sunt stepper-ul si bicicleta eliptica.

Trebuie sa beti suficienta apa, dar nu mult deodata, ci putin si cu inghitituri mici, astfel corpul se va hidrata normal. Dupa sedinta de antrenament faceti o pauza mare in care sa respirati adanc si sa va relaxati.

Desi veti face sport in mod frecvent nu uitati ca este foarte importanta si dieta. Trebuie sa aveti o alimentatie echilibrata, sanatoasa si sa va hidratati foarte bine. Dieta trebuie sa contina alimente slabe, bogate in proteine, minerale si vitamine.

Un antrenament cardio inseamna de asemenea urcatul scarilor in fiecare zi, alergatul in parc, inotul, saritul coardei, ciclismul, patinajul, dansul activ, exercitiile de fitness – toate ajuta la mentinerea formei armonioase a corpului si a sanatatii. Varietatea in viata, in alimentatie dar si in sport, este cheia sa ramai interesat si entuziasmat. Astfel vei obtine mereu rezultate din ce in ce mai bune.

Video – Exercitii de fitness, antrenament cardio pentru pierderea in greutate:

Loading...
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ