Cât de eficientă este dieta Facelift? – Te ajută să slăbești și să ai tenul frumos!

0
116

Ce este dieta Facelit? De ce această dietă este apreciată atât de mult de vedetele internaționale, chiar și la Hollywood? În acest articol veți putea citi despre beneficiile acestei diete asupra sănătății și aspectului la ten. Femeile își doresc foarte mult să scape de riduri și să aibă un aspect întinerit al feței. Ar face orice pentru asta, unele dintre ele ajung chiar la intervenții chirurgicale.

În prezent au apărut numeroase modalități pentru a slăbi și pentru a încetini procesul natural de îmbătrânire. Dieta Facelift este una dintre ele și nu presupune intervenție chirurgicală. Află în cele de mai jos cât de eficientă este dieta Facelift pentru scăderea în greutate, menținerea sănătății și păstrarea aspectului întinerit al tenului!

Navigare rapidă în articol:

  1. Cine a inventat dieta Facelift?
  2. Cum putem preveni îmbătrânirea prematură a corpului?
  3. Care este planul de alimentație al dietei Facelift?
  4. Dieta Facelift pentru 3 zile
  5. Dieta Facelift pentru 28 de zile
  6. Dieta Facelift – dezavantaje

1. Cine a inventat dieta Facelift?

Dieta Facelift a fost inventată de Dr. Nicholas V. Perricone, un mare dermatolog și nutriționist din Statele Unite ale Americii. Această dietă include o serie de superalimente, care pot modifica în bine biochimia celulelor și astfel pot influența funcția celulară și a organelor. Este vorba despre alimente care au nutrienți necesari regenerării celulelor organismului.

Despre Dr. Nicholas V. Perricone s-a scris în revista Vogue. Acest medic este considerat unul dintre cei mai buni dermatologi din SUA. Este recunoscut la nivel internațional ca expert în domeniul frumuseții, sănătății, întineririi tenului.

După cum el însuși spunea într-un interviu pe care l-a dat revistei Vogue: “Există modalități prin care se poate opri, preveni și inversa efectele negative ale inflamației cronice, prin medicamentul lansat Perricone”.

Cum ne afectează organismul inflamațiile produse la nivelul celulelor? În opinia nutriționistului Dr. Nicholas V. Perricone, inflamația are un efect negativ asupra celulelor. Cu cât trec anii și înaintăm în vârstă, inflamația ne alterează funcțiile biochimice normale ale celulelor și acest lucru are consecințe asupra organelor. Intensitatea inflamației poate varia, de la formele ușoare la cele mai grele.

Inflamația apare la nivel celular și de multe ori o sesizăm la nivelul pielii pentru că produce roșeață sau edem. Aceste simptome sunt destul de vizibile pe piele. Am observat asta de multe ori, atunci când ne-am expus la soare la ore nepotrivite și am suferit arsuri solare din cauza radiațiilor UV prea puternice.

Inflamația afectează funcția celulelor, iar acest lucru afectează organele și produce îmbătrânirea prematură a organismului.

Asta spunea Dr. Nicholas V. Perricone în interviu: “Pielea ridată nu este rezultatul inevitabil al îmbătrânirii. Este o boală și poți să lupți cu ea. Vei putea arăta mai bine și te vei simți mai bine și te poți bucura de o piele frumoasă și o sănătate optimă în fiecare zi din viața ta, cu condiția să începi acum!”. Acest medicament Perricone a fost lansat în anul 1998.

Celebrități care apreciază dieta Facelift

Această dietă are fani și în rândul vedetelor de la Hollywood: Jennifer Aniston, Julia Roberts, Jennifer Lopez (află mai multe pe nytimes.com). Multe celebrități au fost foarte încântate de avantajele dietei și de sfaturile acestui medic nutriționist dermatolog, care a spus multe lucruri despre dietă și produsele sale, le-a și demonstrat prin argumente științifice.

Iată câteva dintre sfaturile lui Dr. Nicholas V. Perricone:

“Poți slăbi 10 kg în 6 săptămâni dacă renunți la cafea, pentru că această băutură stimulează insulina, produce inflamații în organism. Poți înlocui cafeaua cu ceai verde, care are antioxidanți și accelerează metabolismul”.

“Dacă te-am convins să mănânci somon și să iei pastile cu ulei de pește, deja te-am ajutat”.

Despre această dietă a lui Dr. Nicholas V. Perricone, nutriționista Marion Nestle, de la Universitatea din New York, a spus: “Dieta se bazează pe idei științifice foarte actuale, chiar avansate.”

Desigur există și păreri contra pentru că invidia în acest domeniu este imensă, păreri care se referă la prețul foarte ridicat al produselor Perricone (de tipul suplimentelor alimentare sau al cremelor pentru reducerea ridurilor).

La părerile contrare, medicul vine cu argumente: “Nu este nimeni supărat că dermatologii injectează Botox și Restylane în oameni și fac milioane de dolari anual prin practicile lor. Dar ne plângem de Perricone, care recomandă o dietă echlibrată, să dormim suficient, să nu fumăm, să facem exerciții fizice moderate, să luăm suplimente nutritive, mai degrabă decât să mergem la o intervenție chirurgicală cosmetică”.

2. Cum putem preveni îmbătrânirea prematură a corpului?

Dr. Nicholas V. Perricone consideră că motivul îmbătrânirii premature a corpului nostru sunt radicalii liberi. Aceștia, dacă sunt în cantități normale, pot ajuta corpul să lupte împotriva infecției, dar dacă sunt în exces, pot afecta negativ sistemul imunitar, îl slăbește și duc la formarea ridurilor și îmbătrânirea pielii. Radicalii liberi au pierdut unul din cei doi electroni și acest lucru se poate remedia prin consumul de proteine și antioxidanți de înaltă calitate.

Cauzele care duc la un nivel ridicat de radicali liberi sunt: oboseala sau lipsa de somn, fumatul, consumul de alcool, radiațiile ultraviolete UV, consumul de zahăr.

3. Care este planul de alimentație al dietei Facelift?

Prin dieta Facelift, Dr. Nicholas V. Perricone urmărește:

  • Să elimine cea mai mare parte dintre riduri și să atenueze aspectul ridurilor profunde
  • Să îmbunătățească aspectul pielii, al unghiilor și al părului
  • Să promoveze scăderea în greutate în mod sănătos
  • Să reducă greutatea corpului în mod lent, pentru a scădea riscul de a dezvolta anumite afecțiuni (cum sunt cele cardiovasculare), sau de a afecta aspectul pielii (prin slăbire bruscă ca în cazul unor diete ce sunt drastice)
  • Să ofere organismului alimente care pot avea multe efecte benefice asupra inimii și pielii, pentru că sunt bogate în antioxidanți și acizi grași Omega-3
  • Să îmbunătățească aspectul siluetei. 

Planul de alimentație al dietei Facelift include anumite alimente foarte sănătoase pentru organism, pe care le prezentăm în continuare.

Consumul de somon face parte din dietă

Somonul are numeroase beneficii pentru organism, este recomandat în dietă:

  • Peștele somn are o cantitate semnificativă de proteine de înaltă calitate, care ajută la restabilirea celulelor organismului.
  • Somonul este bogat în acizi grași Omega-3 și compusul organic DMAE, care sunt foarte benefici asupra pielii. Acești acizi grași oferă un aspect întinerit pielii, o hrănesc și o fac mai frumoasă.
  • În peștele somon se găsește dimetilaminoetanol (DMAE), care este un compus organic din pește ce stimulează creierul, protejează neuronii, scade simptomele ADHD, îmbunătățește memoria și sănătatea pielii (află mai multe despre DMAE pe healthline.com)
  • Un alt beneficiu este aportul de antioxidanți, care există în somon. După cum deja se știe antioxidanții sunt un antidot împotriva atacului nociv al radicalilor liberi, pot stimula funcțiile protectoare naturale ale celulelor. Ei mențin aspectul tonifiat al mușchilor, deci și al mușchilor feței, în plus, ajută în prevenirea formării ridurilor.
Citește și:  Descopera 25 de reguli importante pentru a pierde rapid in greutate!

Alți pești care pot face parte din dietă sunt: ton și pești oceanici. De asemenea se poate mânca homar, picioare de crab regal, creveți.

Dieta Facelift cuprinde legume care au culoarea verde închis

Legumele verzi conțin antioxidanți care ajută în lupta împotriva radicalilor liberi și previn îmbătrânirea prematură a pielii.

În acest caz există o sumedenie de legume și de condimente din care putem alege. Iată câteva exemple de superalimente bogate în nutrienți:

  • Verdețuri cum este mărarul, pătrunjelul, năsturelul, rucola
  • Broccoli, varza, fasolea păstăi verde, ceapa verde, usturoi verde, ardei grași verzi, ardei iuți verzi
  • Germeni de broccoli și lucernă
  • Plante aromate – busuioc, cimbru, rozmarin, oregano, mărar, pătrunjel.

Alte legume care pot fi introduse în dietă, deși nu sunt verzi, sunt: roșii, usturoi, ardei gras galben, fasole boabe, linte roșie și neagră.

Dieta poate conține și nuci, migdale, ovăz, semințe de dovleac, scorțișoară, șofran.

Dr. Nicholas V. Perricone a spus despre scorțișoară că este un condiment aromat bogat în fitonutrienți și antioxidanți, cu beneficii pentru sănătate:

  • Scorțișoara are efect antiinflamator, reglează glicemia
  • Menține aspectul tânăr al pielii, reduce ridurile
  • Intensifică procesele cerebrale cognitive
  • Combate dezvoltarea fungilor și bacteriilor
  • Îmbunătățește capacitatea de atenție și memoria.

Care sunt fructele ce fac parte din dieta Facelift?

Zilnic trebuie să se consume fructe. Cele mai indicate sunt fructele care au o cantitate mare de antioxidanți, cum sunt fructele de pădure. De asemenea, se recomandă fructele care au carbohidrați cu indice glicemic ridicat.

Fructele pentru dieta Facelift sunt: căpșunile, zmeura, murele, merele, perele, pepenele galben, cireșele.

Care sunt regulile dietei Facelift?

Reguli ale dietei:

  • Se mănâncă mai întâi proteinele și apoi carbohidrații
  • Trebuie să alegi doar alimente bune, proaspete
  • Este important să bei suficientă apă, pentru ca organismul să fie bine hidratat și pielea să arate proaspătă; sunt indicate 8-10 pahare de apă pe zi; se poate bea apă plată, apă de izvor, apă cu pH mare, apă minerală, ceai verde, băuturi naturale care au antioxidanți
  • Trebuie făcute exerciții fizice moderate zilnic, mișcarea este importantă pentru sănătate și tonifierea corpului
  • În fiecare săptămână este indicat să se facă exerciții cardiovasculare și de întindere
  • Alergarea sau mersul pe jos sunt foarte benefice pentru organism
  • Toate aceste variante de a face sport sunt indicate de 4 ori pe săptămână de Dr. Nicholas V. Perricone.

4. Dieta Facelift pentru 3 zile

Această dietă este simplă, cuprinde 3 mese pe zi și 2 gustări.

Dr. Nicholas V. Perricone recomandă următoarele:

  • Trebuie să se consume carne de pește somon de 2 ori pe zi
  • Hidratarea suficientă a organismului este necesară pentru frumusețea pielii.

Meniul de dimineață poate cuprinde alimente diferite:

  • La micul dejun se poate mânca 3 ouă scrob sau 1 ou fiert
  • O variantă ar fi și 110-160 g somon
  • Carnea de somon poate fi înlocuită și cu piept de pui
  • Fructele trebuie incluse în micul dejun, se recomandă o jumătate de bol de fructe de pădure și o felie de pepene galben
  • De asemenea, cerealele trebuie să fie consumate dimineața; este indicat o jumătate de cană de ovăz
  • Pentru hidratare se bea dimineața 1-2 pahare cu apă.

Meniul pentru prânz:

  • O porție de 100-150 g somon sau ton
  • Un bol de salată din legume verzi, asezonată cu zeamă de lămâie și cu ulei de măsline
  • Ca desert se consumă o jumătate de cană de fructe de pădure, un kiwi sau o felie de lămâie
  • Pentru hidratare se bea 1-2 pahare cu apă.

Meniul pentru seară:

  • O porție de 100-150 g somon
  • Un bol cu salată de legume verzi, asezonată cu zeamă de lămâie și cu ulei de măsline
  • O felie de pepene galben, o jumătate de cană cu fructe de pădure
  • 1-2 pahare cu apă.

Înainte de a merge la somn, se poate mânca puțin:

  • 50 g carne de curcan
  • 150 g iaurt natural cu un conținut redus de grăsimi
  • 1 măr
  • O mână de alune, migdale sau nuci.

5. Dieta Facelift pentru 28 de zile

În acest caz, Dr. Nicholas V. Perricone recomandă de asemenea 3 mese pe zi și 2 gustări.

Dieta se ține un număr de zile mai mare, de aceea diversificarea alimentelor este importantă. Timp de 28 de zile, dieta va conține o listă mai completă de alimente.

Iată care sunt alimentele dietei:

  • Somon, ton sau alt tip de pește oceanic
  • Carne de curcan și piept de pui
  • Toate legumele verzi
  • Fasole, ovăz, măsline, ulei de măsline, produse lactate fără grăsimi
  • Fructe bogate în antioxidanți, fructe de pădure
  • Nu se consumă banane, struguri, portocale, papaya
  • Nu sunt indicate anumite legume – cartofi, morcovi, porumb și mazăre
  • Nu se bea alcool, cafea, sucuri de fructe foarte dulci
  • Nu se consumă alimente congelate, pâine, dulciuri, prăjituri, sosuri
  • Se hidratează zilnic organismul cu apă plată, apă minerală, ceai verde.

6. Dieta Facelift – dezavantaje

Această dietă este destul de scumpă și se bazează mai mult pe consumul de pește, îndeosebi somon. Sunt persoane care nu consumă somon pentru că este scump.

Nu toată lumea mănâncă pește, sunt oameni care consumă foarte des carne de porc și le vine greu să-și schimbe alimentația.

În ceea ce privește peștele somon, în dieta Facelift este recomandat somonul sălbatic.

Trebuie mare atenție la ce tip de somon cumpărați! În ziua de azi este posibil să găsiți în supermarket, la raionul de pește, somon care a fost crescut cu antibiotice și substanțe chimice, care nu este sănătos pentru organism.

Nu uita să distribui dacă ți-a plăcut:

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.